geslachtziektes

• samendirk

hallo wij zijn een stell die graag een keer een trio of met een ander stel sex wil.

maar wij vragen ons af hoe het werkt met geslachtziekts in dit wereldje, aangezien dat je die ook kan oplopen door pijpen en beffen ?

en waar vind je mensen die dat ook willen en serius zijn?

waarschijnlijk een parenclub maar daar durven we nog niet echt heen te gaan

• Stel 69

Wij swingen al 15 jaar,nog nooit wat opgelopen,vrijen wel altijd veilig(met condoom)

• voorbinddildoslet

Hoi Samen Dirk,

Ik kan je een paar tips geven. Je kunt met een beflapje (opengescheurd condoom) likken en je vriendin kan met condoom pijpen.

Als jullie het veilig willen doen.

Verder is de kans dat je een geslachtsziekte oploopt via je mond een stuk moeilijk op te lopen dan als je neu-k-t zonder condoom. In je mond heb je enzymen die zowel virussen als bacterieën kunnen bestrijden. Vrij wel ALTIJD met een condoom. De meeste swingers laten zich elk half jaar controleren bij de GGD. Ook zijn er een hoop swingers ingeënt tegen hepetitis B. Als je vaker swingt zou ik me in ieder geval inënten hiertegen. Het zijn in totaal 3 injecties die je moet doen binnen een half jaar. Deze zijn gratis bij de GGD En je bent ruim 20 jaar beschermt.

Verder let ook op mensen die slikken en je die daarna zoent. Vraag er eventueel naar. Wees eerlijk en duidelijk niet alleen naar je zelf en je partner maar ook naar de andere.