Mystique

• linda

Hoi,

Wij gaan 4 augustus voor het eerst naar de parenclub Mystique. Kan iemand ons vertellen hoe het daar is en misschien kunnen we wat afspreken. Ook willen we graag weten of het druk is in het weekend. En …misschien kan iemand ons wegwijs maken?

Groetjes

• caren

Hoi

Ben ooit op de travestiet dag geweest bij Mistique. Nou je zag precies wie aan mijn borsten had gezetten. Die hadden een paar striemen op hun lijf. Ik had een pakje aan en was heel apart gekleed. Omdat mijn borsten eruit waren,vond de meeste mensen het nodig om aan mijn borsten te zitten. Voor mij dus nooit meer Mistique. Als je in een parenclub loopt dan moeten mensen beseffen dat je niet zomaar aan iemand zijn borsten zit. In een parenclub moet je jezelf kunnen zijn.

Ik zou je aanraden om geen pakje te dragen waar je blote borsten uitkomen of je vagina. Dan kan voor sommige mensen aanleiding geven om aan je te komen.

Ik ben ook naar de leiding geweest van Mistique en er was niemand die in wilde grijpen. Dat vond ik helemaal het ergst. Als in andere clubs kom,dan hoeft er niemand in te grijpen.

In het weekend kan het wel druk zijn,heb ik gehoord. Ik zou zeggen ga er gewoon eens naar toe en oordeel zelf.

• stel brabant

hoi Linda

wij zijnpas voor het eerst naar Mystique geweesrt was op een zomdag ,nou volgens mij was er een open dag voor en bejaarde tehuis.

Voor on hoeft Mystique niet meer ,wij zijn mescjien verwend mat fun4twi ha ha .daar is de sfeer en de alles veel leuker en netter.

groetjes

• stel 45

hoi linda

wij zijn er vaak geweest maar de laatste tijd hebben we het een beet je druk dus is het al een paar weken geleden dat we er geweest zijn .

wij vinden het er altijd super is een mooie club en altijd wat te doen.

ook zijn wij een aantal keren op een travodag geweest en dat zijn juist de gezelligste dagen heel druk en heel relaxt en die komen echt niet aan je hebben er alleen altijd heel gezellig mee gekletst.

dus laat ze maar lullen over dat gezeur over mystique gewoon een keer heen gaan kun je zelf oordelen of niet soms.

groetjes stel 45 hopen dat jullie hier wat aan hebben succes hoor linda.

• Frans

Naar welke clubs gaan jullie dan in de periode tot 4 augustus, want dat duurt nog heel lang voor het 4 augustus is.

• enigma

Wij zijnal jaren vaste bezoekers van mystique dus dat zegt al genoeg, wij gaan alleen op vrijdag of zaterdag.. Heb inderdaad gehoord dat zondag voor de wat oudere zijn (daar is niets mis mee toch?)

Het beste van Mystique is, vinden wij, dat iedereen welkom is ( maatje meer , maatje minder) zolang je maar lekker fris en fruitig ben en je maar aan de regels houd ( op parenavonden word hier echt aangehouden, niets moet alles mag en nee is nee) Ga je op andere avonden dan heb je wel kans dat er iets gebeurt waarbij je je niet lekker voelt.. maar dat is ook eigen keus , als je gaat op een ganagbang avond moet je ook niet achteraf zeggen dat mensen an je zaten en ( dat weet je toch van te voren)

Ook het personeel is vriendelijk! je word netjes geholpen aan de bar en het buffet is fenomenaal soms hebben ze een culinair buffet en je krijgt altijd waar voor je geld.

Genoeg schone handdoeken, nette schone douche's / wc en genoeg condooms ( niet geheel onbelangrijk)

Het bubbelbad is heerlijk al zit er soms iets wat teveel chloor in… het buitenzwembad is niet verwarmd maar wel heerlijk om af te koelen.. (krijg je meteen mooie harde tepels ha ha ha tja voor de mannen wat minder leuk misschien om daarin te springen;-)

Wi hebben elke bezoek nog als heerlijk ervaart en zijn overtuigt dat we nog jaren daarheen zullen gaan……

een echte aanrader………..

misschien tot ziens…………

• robberg

wij gaan volgende week vrijdag naar een parenclub wonen tussen de Fun4Two en Mystique in , nogmaals we gaan op vrijdag de 13e maar twijfelen erg welke club we zullen bezoeken We hebben allebei alleen trio ervaringen zijn beide licht bi en leeftijd 23 en 39 jaar zien er goed uit , slank etc maar dit wordt wel de eerste keer

Wie geeft ons advies waar we heen moeten gaan

rob en evelien

• Emmy en Gijs

Ga eens naar Le Baron In Lelystad, daar kun je nog leuk bijverdienen, daar loopt een amateurprostie van 72, daar staan ze voor in rij, dus dan valt het bij Mystique nog wel mee.