vraagje

• annelies

Ik ben zelf geen swinger, maar ik vraag me iets af.

Als je swingt, heb je dan geen last van jaloersheid?

En op welk moment in je relatie ga je dan aan swingen denken?

Is je partner niet goed genoeg?

Misschien stomme vragen in jullie ogen, maar zou graag jullie gedachtengang hier over willen weten.

MVG

Annelies

• Wim

Als je last van jaloersheid hebt zou ik niet gaan swingen.

Wij zijn pas gaan swingen toen we elkaar goed kende en nog altijd heel veel van elkaar hielden. En omdat we van sex houden natuurlijk. Er uitgebreid over nagedacht en gesproken. Goede afspraken gemaakt wat we wel en niet wilde etc.

Heerlijk ontspannen naar een parenclub waar je alleen datgene doet wat je zelf wil. Hapje drankje, dansen en als je daar behoefte aan hebt lekker sexen met elkaar of met anderen.

Maar sex met elkaar is toch altijd weer het lekkerst!!

Parenclubs, thuis swingen met vrienden, we vinden het een heerlijk voorgerecht, het “toetje” is voor ons samen en altijd het lekkerst.

• Calvin

Ik en mijn vrouw hebben het ook gedaan. En we hadden goede afspraken gemaakt. Gelukkig wel. Ik werd niet jaloers maar bang dat ik haar misschien kwijt zou raken, dat ze een ander leuker zou vinden. Toen heb ik de knoop door gehakt en vertelde dat ik er mee wilde stoppen. En dat hebben we ook gedaan. Want als de 1 het niet meer ziet zitten dan zou de ander ook stoppen. Nu zijn we nog steeds lekker bij elkaar en genieten van het leven. gr xxx

• annelies

dank jullie voor jullie bericht. Het is altijd interressant hoe mensen een verschillende kijk op bepaalde onderwerpen hebben.

• Calvin

Hoi Anneleis, Dank je wel voor je reactie.

Als je wilt en nog meer vragen hebt, dan mag je me wel via smn contact leggen.

Kijk maar,

mwbdam@hotmail.nl (smn)