Le baron a-6

• B&R

Afgelopen weekend naar le baron a6 geweest wat een leuke club geworden,

en je hoeft niet aan het thema mee te doen.

ook de prijs is aantrekkelijk.

Nu effe wachten op het bubbelbad, en dan echt toppie

Nou 10xbeter dan die gogonuts met zijn blonde snuifende mode poppen

groetjes B&R

• Paar

Nou dan zijn jullie tot nu toe de enige die positief zijn over die derderangs hoerenkast

• stel

NU paar wij zijn het niet eens met jullie wij vinden het super bij le-baron ,en wat tema van le-baron ,moet iedereen voor zich zelf weten , voormalige gogonuts daar werd net zo goed tegen betaling aan sex gedaan was niet voor niks vrijdags glowbang en regelmatig een gangbang

• Fred

Sorry hoor maar kan het niet laten,

Even een kleine zoekopdracht in Google op “yocyca” leverd mij de volgende pagina op:

http://www.sexjobs.nl/ad.php?hoofdcat=995&item_id=632E7388317B41896B10D088CFA38E4DA8D8BEC3

Hier de tekst:

TITEL Naar een Parenclub wie durft ??

NAAM Yocyca

OMSCHRIJVING Ik ben een mooie blonde zakenvrouw en wil dit graag een keer voor de kick meemaken.

Welke man wil met mij de avond van zijn leven beleven .

Ik ben blond heb blauwe ogen en zeer mooie bortsen met zeer gevoelige tepels.

ik ben 43 jaar en ben absoluut niet op zoek naar mannen die mij niets kunnen bieden .

Een leuke avond bestaat uit meer dan het gewone gedoe.

Ik vraag voor een avondje top amusement slechts € 250,00

Welke man wil zijn droom uit laten komen ???????

Mail mij eens en wie weet hebben wij een date.

p.s ik kom uit Flevoland

Yocyca

PROVINCIE Flevoland

DATUM 2007-04-04

V/A Aanbod

HITS 441

Spreekt voor zich zou ik zeggen……..

• Stel 69

Wij kennen stellen die er geweest zijn,was een grote teleurstelling,sfeerloos,donker,ongezellig om nog maat te zwijgen van wat voor publiek er komt was zelfs op zaterdag doodstil zo stil dat de (dans)ruimte waar vroeger het zwembad was niet geopend werd.

Degene die deze club lopen te promoten tegen beter weten in zullen er wel zakelijke belangen bij hebben

• Dave en Babs

Je hebt helemaal gelijk hoor. Le Baron is gewoon een hoerenkast. Natuurlijk niets mis mee, maar noem je dan geen parenclub. Dit kan erg verwarrend zijn en geeft parenclubs een slechte naam. Gelukkig weten wij wel beter. Ook kunnen single heren beter naar de hoeren gaan, want daar betalen ze wel voor sex, maar tenminste geen entree.

• adrem

je wordt als man 2 keer genaait