le baron a6

• proton

Nounou…. mag ik even hier op reageren??

Ik ben sinds 11 aug. 3x in A6 geweest en was elke keer erg gezellig! Het gedeelte van het voormalig zwembad was open en het wordt er nu steeds drukker ook op de zaterdag!

Het bubbelbad komt ook terug en is nu in aanbouw, diverse zaken zijn verbeterd en men blijft verbeteren. Er komen nu ook steeds meer stellen, en daardoor verbeterd de club alleen maar nog meer!

Muziek was ook prima!

Dus ik vindt deze negatieve bericht absoluut niet kloppen, misschien had het te maken dat ze nog maar net een paar weken open waren??

Ik ga morgen gezellig weer stappen in de A6, ken er nu ook veel leuke mensen door de chat op de site.

Lezers, laat je niet leiden door eerdere berichten hier, de club is enorm verbeterd sinds de opening!

• proton

Afgelopen zaterdag weer geweest, heerlijke avond gehad, lekker druk en gezellig, prima muziek, heerlijk gebubbeld in het nieuwe bubbelbad maar sauna die in de zelfde ruimte uitkomt.

De club wordt steeds populairder en drukker!

• Remco

Het is niks meer en minder een verkapte hoerenkast geworden waar bij ze dames misbruiken die de tent moeten vol lokken met goed kope Seks. En of de vergunningen daar wel toerijkent voor zijn Lelystad kennende.

Groetjes Remco

• Freddie

Dit is absoluut niet zo!!!

Er zijn wel dames in de amateursfeer, maar dit is maar een handvol en die doen het voor hun plezier. Er lopen voornamelijk stellen rond en natuurlijk ook wel single mannen, de stellen vooral op zondag en dan is het supergezellig!!!

Tevens zijn er thema avonden, kinky, trance, volle bak en erg gezellig (zie website).

En leer eens normaal nederlands schrijven….

www.parenclublebaron.nl