Al iets bekend van de "oude" Gogonuts

• Anton uit heerenveen

Ik (wij) vroegen ons af omdat er sprake van was dat hij verbouwt zou worden, of deze al binnenkort weer open gaat, of misschien al weer open is…….

Anton en consorten uit Heerenveen

• Stel 69

De club is overgenomen met het concept van de Baron clubs dus een paren/dance club met eventuele gelegenheid voor amateurprostitutie, ze zijn nog druk aan het verbouwen maar hij gaat deze maand vrijdag de 27ste open,komt nog een homepage en reclame campagne

• Anton uit heerenveen

Aha, nou bedankt

Groetjes Anton en consorten

• stel69

http://www.le-baron.nl/popup/popup_img.php?img=pop20070422170223.jpg&popup_%20time=30

• Frans

A.S. Vrijdag 20.00u gaat het open onder de naam Le Baron A6, kijk maar onderaan de site van Le Baron.

• Stel friesland

Het wordt dus een verkapt bordeel net als de andere le barons. Eerst entree betalen endan moeten mannen ook nog voor die zuid amerikaanse hoeren betalen. En dat noemt zich parenclub. Nou voor ons heeft Lelystad nu al afgedaan. Wij gaan lekker naar parenclub monique. Hier kan mijn vrouwtje tenminste rondlopen zonder voor aangezien te worden.

• parenclubstelstel

Monique?

Is dat niet die goedkope gangbanghol waar mannen (met klompen aan) maar liefst 70 euro moeten betalen om misschien vrouwen te mogen wippen,en alleen bier of fris er voor mogen drinken want voor iets sterkers moeten ze nog meer bijbetalen wat is het verschil?

• feng

hahahahaahahahahaha op vrijdag is dat wel een beetje het geval;-)

daar hoef ik dus niet meer heen als vrouw!

maar op de zaterdag was het voorheen aangenaam vertoeven:-)

fengparenclubstelstel schreef:

>

> Monique?

>

> Is dat niet die goedkope gangbanghol waar mannen (met

> klompen aan) maar liefst 70 euro moeten betalen om misschien

> vrouwen te mogen wippen,en alleen bier of fris er voor mogen

> drinken want voor iets sterkers moeten ze nog meer

> bijbetalen wat is het verschil?

• Barend

Ik kom als single man best wel vaak bij Monique op de vrijdag. Zaterdag mogen er helaas alleen maar paren naar binnen. Eens in de twee maanden is er een gangbang geloof ik maar op de andere vrijdagen is het er altijd erg gezellig en actief. Als man wordt je leuk door de stellen ontvangen en niet gelijk weggestuurd en er zijn ook best wel wat single vrouwen. Ik kom er eigenlijk altijd wel aan sex toe. Je betaald er overigens een vaste prijs en mag daarvoor ook gebruik maken van het buffet en de sterke drank. Hiervoor hoef je helemaal niet extra te betalen. Snap dus niet waarom jullie dit schrijven. Ik kan alle mannen, maar ook stellen en vrouwen zekers monique aanraden.

• Frans

Er staan nu wat foto's op de site van Le Baron, het ziet er mooi uit, maar er is weinig te herkennen van de oude Gogonuts, maar als ze geen “babbelbad ” hebben zien ze ons er maar één keer, want het zwembad is er ook al uit en in de infraroodsauna ligt nu een grote matras, het ziet er naar uit dat het w en w geworden is. Wippen en Wegwezen.