Waarom wil ze niet naar een club met je Andre? Wil jij swingen? En zij niet? Wat is de reden waarom ze er niet naar toe wilt?
Je kunt misschien met je vriendin overleggen om af te spreken dat jullie het dan alleen met elkaar doen. Een parenclub is gewoon een leuke uitgaansgelegenheid net als een bar,alleen met een erotisch tintje Vertel haar dat er kamertjes zijn waar jullie je kunnen terugtrekken. Waar je niet gezien wordt. Laat haar aan het idee wennen. Als ze echt niet wilt. Kun je met haar bespreken om dan maar alleen te gaan. Misschien wil ze dan wel met je mee. Ik vind dat je eerlijk en respectvol tegen je vriendin moet zijn. Van liegen is geen een relatie beter geworden!! Als ze het niet wilt en jij wilt het wel,vertel dan dat je stiekem gaat. Hoe denkt ze daar over.
Verder zijn jullie geen bezit van elkaar. Misschien kun je dat eens tegen haar zeggen.
Dat ze je teveel ziet als haar bezit,als je niet mag en je bent van niemand. Je bent op deze wereld alleen gekomen en gaat ook weer alleen.Elkaar iets gunnen is ook liefde. Verder zijn er genoeg stellen die het alleen met elkaar doen in een parenclub.
Ga naar een club waar ALLEEN stellen komen zoals fun4two of fatamorgana.
Neem een heerlijk flesje massageolie mee en ga haar eens heerlijk masseren.
Ook zijn er heerlijke sauna's en turkse baden. Dus kijk of je het wat vind.
Verder zijn er clubs zoals showboat (vooral zondag is super gezellig) waar je als alleenstaande man terecht kunt. En die rukkers . Nog nooit last van gehad trouwens. als ik naar de leiding ga worden ze er namelijk zo uitgegooid.
Ik zet ze meestal op hun nummer. Als ze aan me komen dan zeg ik.
VOND JE ZEKER LEKKER HE? IK VIND HET LEKKER OM JOUW BALLEN 3KEER IN DE RONDTE TE DRAAIEN. Weg zijn ze meestal.
Paradaise,zet ik de mannen ook op hun nummer.
Het is mijn lijf en ik bepaal wie er wel en niet mogen aanzitten.