bestaan er swingers sauna?

• voorbinddildoslet

Weet iemand of er swingers-sauna's bestaan? Ik weet wel dat er Gay sauna's bestaan,maar echte swingers sauna bestaan volgens mij niet. Wel in parenclubs dat wel,maar die zijn meestal of s' middags of s'avonds open of in het weekend

Hou er wel eens van om te rommelen met mijn sexvriendje in de sauna,alleen dat mag helaas niet,doe het wel eens in turksbad,want daar zie je toch geen hand voor ogen.

Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die er niet op staan te wachten om seksende mensen te zien. Maar mocht iemand wat weten in de buurt van Amsterdam,dan hoor ik dat graag.

• RicSan

Volgens mij gebeurd er in de sauna castricum nog wel eens het een en ander

• voorbinddildoslet

Je bedoelt de Witte brug? Dat is toch en zwembad. En vroeger hadden ze de smoothie club en de ijzeren mannen club (piercing)

• Anro

Wij hebben hier en daar ook al eens geinformeerd, maar tot op heden niets gevonden. Ja stiekem gebeurd het wel in iedere sauna, maar blijft illegaal

• a en a

Ja er is er wel een, maar niet bij julllie in de buurt. In Roermond is een swingerssauna.

• caren

Een goede gat in de markt dus

Alleen het zal wel moeilijk zijn om een vergunning te krijgen.

• Richie66

Beste Voorbinddildoslet et all,

Jawel hoor, voorheen Sauna Vonck in Herckenbosch (of zoiets) Zuid-Limburg. Inderdaad in de buurt van Den Bosch. Ik weet trouwens niet of ik hier een link mag plaatsen, maar hier is het adres zonder de www.

saunaclubswingers.nl

Groet,

Richard aka Richie66

• Richie66

Huh? Zei ik Den Bosch?? Wat een oetl*l GRIJNZ

Roermond moest dat zijn natuurlijk.

R66

NB - Oh ja, Theo de eigenaar van die club is een aardige vent, maar ik heb geen financiele banden met hem, de club of aanverwanten. Richie66 schreef:

• Diana

Ja hoor, en dat is bij ons geen gay sauna, maar puur voor swingers.

Kijk op www.inn4love.nl

groetjes diana

• Dorrie

Yep…. als je naar het begin-bericht gaat, wil voorbinddildoslet juist geen paren-club en iets in de de buurt van Amsterdam. duh