Overgenomen uit forum chatgirl
Soms moet men uit meerdere bronnen iets putten om aan hoeveelheid echte waarheid te komen. En die hebben we nu. De nieuwe le-baron die door de heren boots is aangekocht is inderdaad drastisch veranderd, en misschien niet helemaal onverdienstelijk.
Het zwembad is en dansvloer geworden en onder de dansvloer komt een erotische ruimte. De bar die normaal elders stond is verhuist naar de nis nabij het oude zwembad. De entree is ook aangepast en er komt en glazen wand te staan. De buitenhuisjes zijn overdekt en dus hoeven de mensen niet zoals het vroeger was door de kou langs de ruimte`s af. De oude aardsauna is ook in ere hersteld. Tevens word er ruimte aangelegd bij de dansvloer voor de dj.
Het oude personeel wordt niet overgenomen omdat de heren boots met en frisse start willen beginnen. Wel word er en nieuwe portier aangetrokken. Niet onterecht, want na 5 jaar gogonuts kunnen wij gerust stellen dat er hele vreemde figuren in Lelystad rond huppelen die voor grote narigheid kunnen zorgen. Kortom portier heeft men zeker nodig.
Kom ik tot en persoonlijke conclusie ( die op onszelf is gebaseerd) ik denk dat de heren boots wel en beetje inschatten dat het echt gooien op en parenclub in Lelystad niet werkt. We hebben in 5 jaar gogonuts diverse dingen de revue zien passeren. Ik weet dat en ieder zal zeggen dat de oude eigenaar het niet goed heeft gedaan, maar feit blijft wel (vinden wij) dat en echte parenclub in deze stad niet werkt. Mensen willen dansen feesten en drinken. In 5 jaar gogo hebben wij nog nooit mee gemaakt dat er nou echt gesproken kon worden van heftige seks partijen. Waarom? Verkeerde instelling? Nee, want de oude eigenaar heeft zoveel dingen geprobeerd en gedaan, maar steeds kwam het op hetzelfde neer?.Het publiek uit de regio ( waar je het in de eerste instantie van moet hebben) willen niet n*** maar feesten. Niks mis mee vinden wij. Wij hebben het in deze 5 jaar giga naar ons zin gehad.
Dus gaan zullen we zeker doen?aftasten en kijken kan geen kwaad. Bevalt het ons gaan we zeker weer, want je moet alles en kans geven. Wordt het uiteindelijk niks ( om in de woorden van 007 te blijven) foetsie en elders gaan?zo simpel werkt het. Ik krijg in deze uren/dagen de foto`s te zien en die zal ik zeker hier plaatsen.
Liefs Ingrid.