hoi,
wie weet er iets meer van gogonuts ondertussen, of staat het nog steeds te koop ?
Hopen dat er snel een nieuwe eigenaar komt, wij vonden het er nl altijd geweldig
mooi , goed nieuws, dus gogonuts gaat weer open, alleen wel hopen dat het een gewone parenclub wordt en niet zoals die andere le barons, en wat ook belangrijk is dat het bubbelbad blijft daar worden over het algemeen de meeste contacten gelegd en dat vonden wij en vele anderen altijd heel gezellig iets dat je mist in de meeste andere clubs.
Bij Le Baron zijn ze helemaal niet zo gek op zwembaden, ik meen dat er in Groningen toch ook eerst een zwembad inzat ?
En net als Angela hoop ik ook dat het niet de zelfde “formule” word als die ander Baron in Groningen, want dan moeten wij de tent delen met de Dames van de betaalde "liefde: en de alleengaande Kerels………en dat is niet altijd een pretje.
Maar van dat zwembad snap ik wel een beetje, het kost een vermogen om het een beetje warm en schoon te houden, om het dan over de hygiëne regels nog maar niet te hebben.
Anton uit Heerenveen
oke dat het zwembad eruit gaat snap ik ook wel werd ook niet zoveel gebruik van gemaakt en kost natuurlijk wel wat maar het bubbelbad zou wel zonde zijn die zat bijna altijd vol en was ontzettend gezellig en oke moet natuurlijk ook schoongehouden worden maar dat valt nog wel mee denk ik.
het hoort gewoon bij de club vind ik.
en inderdaad als het er maar niet zo aan toegaat als le baron in groningen en dat vinden heel veel gogonutgangers,want als je in groningen als vrouw aan de bar zit denken de meeste mannen daar ook dat je een @!#$ bent en is niet echt leuk voor de normale swingers.
wij kwamen ook altijd in de gogo maar zijn eigenlijk blij dat ze nu dicht zijn. wij hebben net als vele andere gogo gangers nu parenclub monique ontdekt. hadden we eigenlijk veel eerder moeten weten en zo denken meerdere die we spreken hier over. voor ons is er nog maar één club en dat is monique.angela schreef:
>
> oke dat het zwembad eruit gaat snap ik ook wel werd ook niet
> zoveel gebruik van gemaakt en kost natuurlijk wel wat maar
> het bubbelbad zou wel zonde zijn die zat bijna altijd vol en
> was ontzettend gezellig en oke moet natuurlijk ook
> schoongehouden worden maar dat valt nog wel mee denk ik.
> het hoort gewoon bij de club vind ik.
> en inderdaad als het er maar niet zo aan toegaat als le baron
> in groningen en dat vinden heel veel gogonutgangers,want als
> je in groningen als vrouw aan de bar zit denken de meeste
> mannen daar ook dat je een @!#$ bent en is niet echt leuk
> voor de normale swingers.
oke wij vinden club monique ook geweldig maar gogonut was voor ons dichterbij en vonden het daar ook altijd heel gezellig maar oke monique ook, gaan er misschien morgen wel weer heen . en waarom? omdat we het daar ook heel leuk vinden.
je heb er niks aan om een club al te kraken natuurlijk, wordt niemand beter van de club niet en wij ook niet .
dus je heb wel gelijk
Ook wij kwamen daar vroeger, en het klopt het is jammer dat dat bubbelbad eruit gaat… misschien…., maar ook dan nog is het wachten. En ik geloof dat ze het zelfde gaan doen als in le baron Groningen. Als die kerels om je heen, waar je als vrouw echt niet op zit te wachten. Leuk met andere stellen is toch anders.
Wij gaan nu de laatste weken naar Inn4love in Wagenborgen. En geloof me, daar is het elk weekend FEEST! Helemaal te TOP! Zaterdags en Zondags alleen voor stellen, en ook leuke stellen, ze hebben sauna, 5 bubbelbaden, ook een bubbelbad buiten! er worden 2 massages verloot die gratis zijn, en eind juni komt er een buiten sauna en een buitenbar en zwembad!
Wij vinden het eigenlijk helemaal niet meer erg………. wij hebben “onze” club gevonden!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?