Parenclub op een doordeweekse dag

• ronald

Hallo,

Wij zijn een gelegenheidsstel en zijn laatst een keer op een vrijdagavond/nacht naar Fata Morgana geweest en dat is ons zeer goed bevallen.

Wij willen nu ook een keer op een dinsdagavond, maar weten dan niet of dit is uitgestorven. Om alleen daar te zijn is toch minder gezellig !

Andere aanbevelingen van clubs in de regio Utrecht die dinsdag redelijk bezocht worden, zijn ook van harte welkom

• Frans

Fata is door de week dicht, en veel andere clubs die in het weekend alleen voor paren zijn, zijn door de week ook toegangkelijk voor alleenkomende mannen, die daar flink voor betalen, vooral mannen van noord afrikaanse afkomst kunnen heel vervelend zijn en sex “eisen”. Dus kijk even uit waar je heen gaat, ten zij je partner van gang-bang houdt.

• Stelletje

Beste Ronald,

De clubs die doordeweeks open zijn allemaal idd ook toegankelijk voor alleenstaande mannen,wat betreft de opdringerige mannen van noord afrikaanse afkomst (in Hema onderbroek) is voor ons dan ook de reden om dan meer niet te gaan.

• voorbinddildoslet

Zweepje meenemen op die dagen. Als ze je gaan aanraken,zeg je ik wil drie keer je ballen in de rondte draaien.

Of zeg je draai je om dan sla ik je hele rug tot gort.

Als ik dat bij je mag doen,mag jij HEEL MISSCHIEN aan mijn tieten zitten.

En als je tegen een kerel zegt dat je hem met een voorbinddildo in zijn kont wil @!#$ zijn ze ook weg!!

Dus als ze seks eisen van je,dan jij ook. Alleen in een vorm die zij niet leuk vinden.

Fisten of in hun kont geneu-kt worden vinden ze meestal niet leuk.

En anders zeggen

NIET AANRAKEN WAT JE NIET KAN BETALEN. En als ze vragen hoeveel je kost. Zeg je dat kan jij toch niet betalen,je komt niet eens voor in de quote 10.000. Dus weinig kans dat ik je ga ne-uken. :-)

• voorbinddildoslet

Oja er zijn parenclubs open,is alleen niet zo veel aan.