Tijdje geleden heb ik al eens gepost over de welbekende “eerste keer” Zijn laatst naar Fun 4 Two geweest en leek me wel gepast om dus ook het vervolg te posten.

Zal bij ons niet anders geweest zijn dan bij elke ander, maar met het spreekwoordelijke lood in de schoenen togen wij op zaterdag naar “de Fun”

Van te voren duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en wat niet de bedoeling van deze avond zou moeten worden, een absolute must voor de beginnende swinger!

Enfin, was een flink stuk rijden maar Moordrecht kwam al ras dichterbij. Oprit inrijden, auto parkeren en met kloppend hart naar binnen. Enkele stellen stonden al voor ons voor hun inschrijving. Meteen gerustgesteld, waren “ons soort mensen” zo te zien. Alleen had niemand ons er op gewezen dat we cash moesten betalen, gelukkig geen punt maar je zal er maar geen rekening mee gehouden hebben! Naar boven, we kregen een rondleiding door het pand. Totaal anders dan we ons hadden voorgesteld, maar niet in de negatieve zin, gewoon anders. Jas ophangen hadden we al gedaan, dus aan de bar wat te drinken gehaald. Nog steeds zenuwen alom, maar dat zou in de loop van de prille avond wel weg ebben. Om je heen stellen, de gedachte dat allen hier zijn met dezelfde bedoeling is meer dan prikkelend!

Het alom geroemde eten vond ik niet echt spannend, maar wellicht licht de lat bij ons wat hoog. Muziek was lekker maar hard, erg rokerig ook. Maar de sfeer was OK, personeel vriendelijk, mensen leuk en al snel wat contacten her en der. Voor een “first timer” werden we al snel geinformeerd over de gang van zaken, erg leuk en los. Om 22.00 de zgn. dress code, maar een half uur later nog niemand omgekleed. Nog geen kwartier later was dat wel anders en de avond kon beginnen!

Zelf ook gaan omkleden, mijn vrouw had in ieder geval bekijks genoeg (ze heeft een prachtig lichaam) en de eerste aktie boven was al in volle gang. Wel vreemd, zo toekijken hoe mensen “het” aan 't doen zijn, maar al snel wilde mijn vrouw ook meedoen. Zo zijn we met diverse tussenpozen overal geweest, was erg geslaagd en we gingen pas tegen sluitingstijd naar huis!

Conclusie, was de moeite waard, jammer dat condooms, handdoeken en massage olie al voor middernacht op waren. Ook het bekeken worden was spannend en totaal niet vreemd. Wel fijn dat we afspraken hadden gemaakt, mijn vrouw bleek wel in te zijn voor “full swing” maar voor mijzelf bleek al snel dat ik me onprettig begon te voelen toen een van de mannen wat al te intieme vragen aan m'n vrouw begon te vragen. Heeft geen zin ze op te schrijven, krijg je alleen maar %$^&*# tekens :):)

Voor ons dus wel “soft swing” , dus handje, mondje her en der geen punt, maar niet all the way. Viel me wel op dat er overal zonder enige gene “aktie” was, maar zag nergens echt trio's of groep sex.

Dus goed bevallen, erg spannend en gezellig. Niet aan te raden als je een wankele relatie hebt, aan te bevelen als je wel een lekkere relatie hebt en wat meer wilt dan recht op en neer!

Was een wat lang verhaal, kan nog wel even doorgaan, maar voelde me wel verplicht om in ieder geval te laten weten wat we uiteindelijk gedaan hebben na jullie reacties eerder!

Jean & Linda