vraagje over Fatamorgana

• Bart

Hallo,

Misschien een stomme vraag, maar ik lees op de site van Fatamorgana dat het vaak voorkomt dat ook mannen schoeisel dragen. Nu willen wij op een vrijdagavond gaan, zijn schoenen of slippers dan echt nodig of aan te raden? Lopen de meeste mannen daar inderdaad met schoenen? Bij andere clubs zie ik daar op de websites namelijk niks over staan.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

Bart

• joca

Het komt inderdaad regelmatig voor dat mannen schoenen dragen in de Fata, en dan niet zomaar schoenen, maar meer van die robuuste kisten met grote neuzen en veel blingbling. Het zal waarschijnlijk een modeverschijnsel wezen, maar het is niet zo dat het speciaal aan te raden of nodig is. Als je je slippers aantrekt ben je zeker één van de weinige die dat heeft, maar misschien ben je dan wel trendsetter hehe.

Ik weet niet hoe het tegenwoordig in bijvoorbeeld Fun4Two is, maar ik kan me herinneren van een paar jaar terug dat daar toen ook al mannen met van die laarsachtige schoenen aanliepen.

Als ik jou was zou ik gewoon aantrekken waar je zelf zin in hebt, op je blote voeten behoor je in ieder geval wel tot de meerderheid. Alleen je rubberlaarzen zou ik wel thuislaten, kon weleens zijn dat je dan wel ietwat vreemd aangekeken word.

Veel plezier alvast.

• Just

Hoi Bart,

Ligt er een beetje aan waarje bent in de fata :) Als je van plan bent om je regelmatig in de discotheek en op de dansvloer te begeven kan ik je zeker aanraden om schoeisel aan te trekken. In de rest van de club kan je prima op je blote voeten lopen (doe ik altijd).

En die laarzen tsja is een beetje een style die je aanneemt denk ik, lekkere moderne teenslippers worden ook wel gedragen hoor….

Veel plezier, Just

• r&e

hoi bart ik ben zaterdag voor het eerst geweest .

en heb mijn badslippers aangehad.

ik heb mensen op sokken gezien en gympies …

maar ook op blote voeten.

dus doe wat je zelf wil maakt niks uit.

daar let niemand op,veel plezier.