wij hebben al vijf jaar een knettergoeie open relatie,mocht er een one nightstand voorkomen gunnen we dat elkaar.
eigenlijk is dit nog helemaal niet zo vaak voorgekomen en zelf vind ik het maar gedoe als ik bijv. in de kroeg met een ander mee zou gaan..
de seks vind ik leuk maar het versieren wat eraan vooraf gaat niet.
mijn vriend daarentegen vind dat spel juist te gek.
je hoort,we verschillen nogal,maar in de relatie werkt dit perfect.
ook seksueel verschillen we gigantisch en dit werkt minder.
Hij is heel lief en teder,knuffelig en praat niet graag en houdt het erg introvert..ik ben van de stevigere aanpak en praat veel en gooi graag alle remmen los.
hierdoor is ons seksleven erg beladen en verloopt t nogal stroef.
partnerruil of een parenclub lijkt ons eigenlijk allebei wel wat maar we denken dat het toch verstandiger is eerst het samen in bed naar ons zin te krijgen.
maar is dit wel zo? want soms vrees ik dat we beiden nooit echt aan ons trekken komen omdat onze voorkeur zo verschilt.
zijn er hier stellen die hun eigen seksleven hebben verbetert door te swingen?? ik begrijp dat het zeker zal opbloeien maar echt dat samen niet werkt omdat je allebei op een andere manier opgewonden raakt en door swingen allebei beter je ‘ei’ kwijt kunnen?
misschien kunnen jullie hier jullie visie van geven..eerst in de eigen slaapkamer op orde??