Hallo,
Zijn jullie al geweest wij zijn erg benieuwd omdat we zelf ook erg nieuwsgierig zijn en ook dit willen gaan doen,.
Wij gaan volgende week zondag de kant van Amsterdam op waar kunnen we daar in de buurt een leuke club vinden?
Hallo Jet en Wilhelm,
De vorige keren dat we geweest waren was febr/maart 2006. Hierna zijn we naar Monique's parenclub geweest.
Wat ons tegenviel was niet zozeer het publiek maar de lucht. Toen we het trapje opliepen naar de zolder, kwam ons een penetrante lucht tegemoet van zweet en andere sappen. Zo ook in de donkere kamer waar kennelijk iemand het niet nodig had gevonden een handdoek over het kussen te leggen alvorens….
Zo zagen we ook dat diverse personen na een heftige vrijpartij gewoon de kleding aantrok en zonder even onder de douche door te lopen de avond voortzette.
Wij hebben geen smetvrees maar zijn wel erg gesteld op hygiene.
Over het personeel geen klagen dat is top! De barman …. is trouwens wel een lekker ding
R en S
Ik wil ook binnenkort (misschien aankomend weekend al) met mijn vriend naar de fun4two. Maar ik ben best een beetje jaloers en ben bang dat onze relatie klappen oploopt van dit avontuur. Heeft iemand daar ervaring mee en kun je me hierin tips geven? Ik wil het heel graag met een vrouw erbij doen maar wil dan bijvoorbeeld niet dat hij bij haar naar binnengaat..snappen jullie me?
Groetjes,
Rosa
Hoi Rosa,
Wij hebben ook al een lange relatie en zijn wel nieuwsgierig naar de swingerswereld waar we nog geen ervaring mee hebben. Het is wel belangrijk dat je open en eerlijk bent tegenover elkaar en zegt wat je zou willen of niet zou willen. Als je denkt jaloers te worden, dan is het misschien niet verstandig om dit soort dingen al te ondernemen en er misschien even mee te wachten totdat je er een beter gevoel bij hebt en er helemaal achter staat voor wat er kan gebeuren. Het zou maar zou zijn dat je daar heen gaat en je vriend een ander bijv. al zoent of streelt en je al jaloers word…dat zou vervelend zijn voor jezelf en je vriend, maar dit hoeft natuurlijk niet.
Wij zijn ook van plan binnenkort naar fun4two te gaan, we weten alleen nog niet welke dag het meest geschikt is voor een jong stel zoals ons (20,5 en 24 jaar).
Zijn jullie ondertussen al geweest?
Heeft iemand een idee welke dag het meest geschikt is?
Groetjes RoJen.
wij hebben lid nr onder de 220, dus zijn al lang lid en komen er 'n keer of 5-6 per jaar. Als we naar fun4two gaan gaan we echt uit en genieten daar van alle facetten. Kort gezegd, we vinden het daar paradijselijk.
ook komen we er op de middag tuinfeesten. We zijn blij dat het de eigenaren Laurens en zijn vrouw Rieneke gelukt is, deze fijne club op- en door te zetten.We herinneren ons nog de gesprekken met hun het eerste weekend na de opening!!
proficiat met deze prestatie in een niet zo gemakkelijke sector!!.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?