ik heb op de site van fun4two de filmpjes bekeken. zijn er altijd zulke mooie mensen? (het lijken wel fotomodelen.)
of is dit alleen voor het filmpje.
hoe rieel zijn deze beelden?
groetjes willem.
Hallo E&A
Wat bedoel je precies met “normale samenstelling van stellen”?
Wij (stel van net 40, niet superslank of fotomodeltypes maar wel goed verzorgd) waren van plan om onze eerste keer te proberen in fun4two. Toen wij het filmpje zagen kregen wij ook zo onze twijfels vanwege de mooie mensen die er te zien zijn.
Zijn nu van plan om naar Amourette te gaan. Enig idee hoe het daar is?
Wij hebben totaal nog geen ervaring met swingen maar het lijkt ons heel spannend.
Hallo J&N,
Vorig jaar zaten wij met hetzelfde dilemma. Wel spannende gedachten en fantasieen, maar waar gaan we naar toe. Ook het hele internet afgezocht en naar de Kamabeurs geweest. Op de beurs vonden we erg veel kijkers en de ambiance niet ‘jevanhet’. In de darkroom was het wel spannend…. onze eerste stapjes
Na enkele maanden gewoon een stap gezet, we gaan gewoon en als het ons niets lijkt gaan we weer naar huis, maar dan met een ervaring rijker.
Zo zijn we op een zondagavond voor het eerst naar Amourette gegaan. Het was de enige club die ons aansprak die open zou zijn. Met hartkloppingen en een duizende vlinders in onze maag onze auto aldaar geparkeerd. Een diepe zucht gelaten en in een keer naar de deur gelopen… Ik heb maar gelijk op de bel gedrukt, dan konden we niet meer weg. Er werd open gedaan door een vriendelijke dame, die kennelijk gelijk zag dat het onze éerste keer was…. ze heeft eea uitgelegd, en gevraagd of we een rondleiding wilde. Ze vertelde wel dat het misschien lekkerder zou zijn als we zelf op ontdekking gingen….. dan viel het niet zo op dat we nieuw waren. Deze raad hebben we opgevolgd en hebben lekker rond gewandeld.
Het was niet erg druk en op de zondag waren er ook wat mannen alleen.
Het is zeker een knusse club, bestaande uit diverse verdiepingen, niet te groot, met een lekkere sauna en bubbelbad (veel chloor).
We hebben een spannende avond gehad samen… af en toe een verdwaalde had van een man gevoeld, die mijn partner subtiel weghaalde als ik dat wilde, waarna de hand ook wegbleef. Het waren onze eerste stapjes…. en hebben samen een spannende, geweldige avond beleefd en ook veel gelachen.
De week er op zijn we op een zaterdag geweest, dan komen enkel paren. Als je wil heb je snel gezellig contact. Wil je rustig aandoen… ook prima. Er zijn stellen van allerlei pluimage, gewoon een afspiegeling van onze samenleving.
Later zijn we ook nog eens bij Monique's parenclub geweest, een grote club, erg druk met erg lekker eten. Het voordeel van Monique vinden wij dat je gelijk in lingerie moet en niet zoals in Amourette pas later. Zo ben je gelijk over een drempel heen… bij Amourette eerst de voordeur voorbij … en later nog een omkleden….. allemaal erg spannend als je voor het eerst komt.
Tja wat adviseer je…..????? Ik ben blij dat ik eerst bij Amourette geweest ben… het is een vriendelijke club, gezellig en spannend.
suc6
S&R
Hai S&R
Heel erg bedankt voor jullie reactie. Hier hebben wij echt wat aan. Gaan n.a.v. jullie reactie a.s. weekend naar Amourette met zeker te weten trillende knieen. We hopen daar een spannende en gezellige avond te beleven, maar dat zal zo te lezen wel lukken. Zijn ook op de Kama geweest maar daar lopen teveel “kijkers” vinden wij. Nogmaals bedankt.
J&N
Beste J&N,
We zijn blij we met onze belevenissen een klein beetje hebben kunnen helpen.
Het blijft natuurlijk…… je doet het SAMEN. Neem de tijd en spreek eea vooraf door… Wij hadden afgesproken dat we wel zouden zien hoe het zou verlopen. Als 1 wel zou willen zou de ander gelijk aansluiten.
Het is ons prima bevallen en vonden het al spannend om buiten de vertrouwde omgeving ons te laten gaan. Je weet dat de kans bestaat dat er iemand kijkt of misschien wel mee wil doen… dat was voor ons al erg spannend. We hebben ons dan ook prima met elkaar vermaakt en ervaren hoe het is in een swingersclub. Geen dingen gedaan of toegelaten waar we nog niet aan toe waren.
Je kan natuurlijk voluit gaan …. maar iedere keer een stapje verder, dan blijft zeker de spanning erin
Ik hoop je ervaring te lezen …… jullie hebben vast al vlinders in je buik als je eraan denkt en lichaamsdelen die gaan kloppen als je aan zaterdag denkt
suc6 en veel plezier
S&RJ&N schreef:
>
> Hai S&R
> Heel erg bedankt voor jullie reactie. Hier hebben wij echt
> wat aan. Gaan n.a.v. jullie reactie a.s. weekend naar
> Amourette met zeker te weten trillende knieen. We hopen daar
> een spannende en gezellige avond te beleven, maar dat zal zo
> te lezen wel lukken. Zijn ook op de Kama geweest maar daar
> lopen teveel “kijkers” vinden wij. Nogmaals bedankt.
> J&N
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?