trio

• bravo

wij leuk spontaan stel m/v 30+ zijn op zoek naar een man zeker niet bi-schierig voor een erotische avond/nacht waarin de vrouw centraal staat , Wij zijn niet opzoek naar etreme dingen.ben jij die goed uitziende man van dezelfde leeftijd reageer dan gerust alleen reacties met foto.

• Anton uit Heerenveen

wel handig als jullie een adres achterlaten.

Anton uit Heerenveen

• Pjotr63

hoi, laat even je mail-adres in mijn mailbox vallen, dan mail ik jullie terug

• david

dag leuk stel,k

graag zou ik willen ingaan op jullie verzoek

ben een leuk uitziende verzorgde man van 31j en kom uit belgisch Limburg nabij Lommel

kan me verplaatsen en sta voor veel in

wel hetero

voor foto's stuur ff een berichtje nr mijn e-mail dan krijg je dadelijk foto's te zien,

weet niet hoe het hierop werkt!

groetjes

• Dave

Hallo spontaan stel,

Leuk berichtje!

Mijn naam is Dave (29) en hier ben ik zeker voor in.

Ik zou dan ook graag met jullie in contact komen.

Het lijkt mij geweldig om de vrouw compleet te verwennen, (ben zelf ook hetero)

Ik heb al eens een dergelijke ervaring mogen hebben en dat is zeer zeker goed bevallen. Vandaar dat ik graag in ga op jullie voorstel.

Eventueel kan ik een foto toesturen op verzoek.

Goed, ben erg benieuwd naar jullie reactie en wacht in spanning af.

Groeten Dave

• Ram

Hi onderzoekers :)

Ik heb er zin in. Ik ben facilitair, verzot op het opbouwen van spanning. Muziek en schuifelen om elkaar te verkennen. Aandacht, contact en verlangen zijn dingen die ik je/jullie kan geven. Mail me eens en dan kom ik echt los. Foto uiteraard ook