Dames, heren min of meer “ervaren” swingers,
Na maanden van spannende fantasieen, verhaaltjes en internetsites bekijken zal het er toch van komen, we gaan een keer naar een parenclub. Wellicht herinneren jullie je nog de eerste keer, spanning en zenuwen lossen elkaar nu al af, en we zijn nog niet eens onderweg!
Daarom een paar vragen aan jullie;
Fun 4 two spreekt ons momenteel het meeste aan, maar op hun site staan alleen maar “perfect & pretty people” Niet dat ik vet of lelijk ben (mijn vrouw is zelfs categorie “lekker ding” volgens m'n vrienden) maar lopen daar ook “gewone” mensen rond of wordt je (zoals ik ergens las) echt op uiterlijk gescreend daar?
Condooms liggen overal voldoende las ik, maar glijmiddel bijv. ook (voor de 'achterdeur" zeg maar )
Zijn er ook mensen die een negatieve ervaring hebben op het relationele vlak na een bezoek aan de parenclub? Je leest wel de meest geweldige verhalen, maar ooit iemand spijt gehad?
Is de omschreven “nee = nee” regel inderdaad altijd van toepassing? Mijn vrouw is enorm bang dat er een of andere lelijke oude man aan haar gaat friemelen