mystique

• katje

Hoi wij zijn bi-nieuwsgierig en willen donderdag de 19e naar Mystique of Temptation. Voor ons de eerste keer naar parenclub dus wij zijn nu al helemaal opgewonden wat ons te wachten staat. Wie gaan ook en wat is het leukste om naar toe te gaan.

gr K&H

• mark en cintia

he hallo niet dat wij zoveel ervaring hebben zijn vorige maand voor het eerst na de fun4two geweest en dat was echt super hele leuke avond gehad alleen jammer mark is namelijk ook bischierig en dat is er niet van gekomen……dus wie weet bij intresse laat eens wat horen wij gaan as zaterdag na de fun….wij zijn begin dertig en zien er goed uit groet ons

• m en b helmond

in fun4two zijn speciale avonden voor mensen die bi-nieuwsgierig zijn en ook in mystique zijn die er, wijzelf hebben deze avonden ook wel eens bezocht en toch weinig bi-actie gezien, wel van dames maar heel heel zelden van de heren, in de tijd dat we clubs bezoeken is er een zaak die vroeger berucht stond als de geheime tip in beek en donk, dit zaakje richtte zich erop om bijna iedere avond bi-mensen binnen te krijgen, deze zaak is onlangs overgenomen en t lijkt erop dat de leuke bi-mensen die er vroeger kwamen er nog steeds naartoe gaan, wellicht is dit clubje als zodanig wel te adviseren voor stellen waar de heren ook geïnteresseerd zijn in hetzelfde geslacht gr m en b uit helmond

swingersclub-temptation is trouwens ook ons stamclubje geworden sinds de opening eind juli 2006

• satie

Nooit meer voor mij mistique. Ik had een nogal kinky pakje aan waar mijn tieten blood waren en iedereen vond het nodig om ze aan te raken. nou ik had gelukkig mijn zweepje bij me en heb ook flink om mij heen gemept