Hoe moet het nou als de vrouw wel daar zin in heeft maar mijn man niet zo?
Ik hou wel eens van een spannend avontuurtje, of zijn het altijd de mannen die hier het voortouw in nemen ?
De mannen komen meestal met het voorstel, maar in ons geval geeft het vrouwtje de doorslag, hoe en waar wij naartoe gaan!
Maar dat jou Man geen zin heeft is mogelijk, dat zou jij moeten accepteren en respecteren, misschien is “hij er nog niet klaar voor” misschien duurt het even om hem te laten wennen aan het “idee”
Je zou kunnen voorstellen, wel ergens naartoe, maar gewoon samen wat doen of naar andere stellen kijken, en misschien vind hij het wat, dat jullie later wat meer gaan ontdekken, of anders naar een gewone sauna oid en stiekem een beetje rommelen samen……
Veel succes saampjes.
Groeten van Anton uit Heerenveen
Hoi Ingrid,dit moet je heel langzaam opbouwen.Begin met sexy lingerie loop daar eens in als hij thuis komt.Doe hem @!#$ voorstellen fantaseer als jullie aan het vrijen zijn maar zeg het dan zacht inzijn oor zeg wat je @!#$ vindt.Ga naar een sauna friemel stiekem aan hem .Doe het eens op spannende plaatsen b.v. auto, bos en trek dan onder je jas alleen sexy lingerie aan of op het naakt strand duinen.Maak hem lanzaam daar mee vertrouwt dat dit jou opwindt dat je het spannend vindt om tekijken om bekenen teworden.Of teruilen of met een man of vrouw erbij.Of gewoon om alleen beiden te sexen.Het ligt aan jou hoe je dit aan pakt maar doe je dit op een gerafineerde manier weet ik zeker dat hij er ook zin in krijgt en het leuk gaat vinden.Sucses, we horen het misschien nog wel eens van je.Groeten Piet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?