lekkere jongenman gezocht tot 35jr

• lekkere jonge man voor trio

Wij zijn een stel uit het oosten des lands en opzoek naar een lekkere goeduitziende jonge man tot 35jr om zo af en toe samen mijn lekkere vrouwtje met strak figuurtje te verwennen eigenlijk zouden wij dit vanavond al willen doen maar later mag ook reacties met foto's krijgen zeker antwoord terug. ik hoop tot gauw.

• Tim

Hoi,

Ik, een jonge(man) van 32 jaar met atletisch figuur zou graag iets met jullie willen afspreken. Kort donker haar, blauwe ogen, 1m80, 77kg en geschoren.lekkere jonge man voor trio schreef:

>

> Wij zijn een stel uit het oosten des lands en opzoek naar een

> lekkere goeduitziende jonge man tot 35jr om zo af en toe

> samen mijn lekkere vrouwtje met strak figuurtje te verwennen

> eigenlijk zouden wij dit vanavond al willen doen maar later

> mag ook reacties met foto's krijgen zeker antwoord terug. ik

> hoop tot gauw.

• Hugo

Hi stel,

Ik ben een aantrekkelijke man van 38 jaar. Ik ben 1,85 groot en weeg 79 kilo… Ik heb kort blond haar en blauwe ogen. Ik ga voor @!#$ met stijl en kom op mijn eerste date strak in pak…… een mooie kado om uit te pakken zal ik maar zeggen…..

En als jij zo lekker en slank bent als je schrijft geef ik je een uitgebreide erotische massage … deal ?

X Hugo B

stuur een foto mee en je krijgt er zeker een terug

• Tom

Hoi hoi..ik zie dat ik nr. 3 in line ben m.b.t. een reactie…

hmm leuke vent..33 jaar. goed uitziend, in voor veel. Sportief. humor, niveau en zeer fantasievol en creatief….lijkt het jullie wat..heb foto's, msn, cam etc..

hoor graag wat van jullie