Temptation parenclub

• mnb

als je es met een vrouwtje iets leuks wilt doen bezoek dan gewoon een keertje een parenclub of t nu temptation is of een andere er zijn meestal legio vrouwtjes die graag een ander meiske plezieren, maak t wel duidelijk dat je daarvoor gekomen bent dan sta je niet voor een verrassing, als we je een tip mogen geven in belgie in sint truiden zit marcellino daar komt over t algemeen een erg jong publiek, voor temptation betreft is t publiek tussen de 28 en de 55 ongeveer (wij zitten er ook redelijk regelmatig hihi)

• Alice

Afgelopen zaterdag geweest. Mooie club en aardige staf. Alleen een vreselijke akoestiek en harde en ondefinieerbare stampmuziek. Niet echt om in de juiste erotische stemming te komen. Wij waren niet de enigen, die daar last van hadden. Jammer, een gemiste kans.

• misty30

Maar dan ben ik nu wel benieuwd in ongeveer welke leeftijdscatogorie ik moet denken op vrijdag of zaterdagavond. En welk soort muziek ongeveer? Is het alleen maar trance of ook een beetje top 40??

En zijn er veel kamertjes of wat moet ik me erbij voorstellen. Op de site staat nl. niet echt veel over de ruimtes…

• Misty30

Nou, we nemen de gok maar niet en gaan vrijdagavond naar de Fun4Two. Eigenlijk lezen we hier alleen maar positieve verhalen over en het is zonde als je dan een keertje oppas hebt om dan het risico te lopen dat de avond zou tegenvallen, hahahhaha

• Alice

Leeftijdscatogorie op vrijdag of zaterdagavond van 20 tot 55. Muziek alleen maar ondefinieerbare herrrie (trance?)

• A&M

Hoi allemaal,

Wij vinden een darkroom spannend, hebben ze een darkroom bij “Temptation”?