Temptation parenclub

• misty30

Hoi, Is iemand bekend met de parenclub Temptation?? Mijn man en ik willen hier misschien heen op zaterdag avond en zijn benieuwd naar het soort publiek en muziek.. Wij zijn nu 2x in Fata Geweest en 1x in mystique. Wij zoeken een club met niet te oud publiek en ook niet te veel wappers…

Fun4two vind ik een beetje belachelijk in prijs, dus suggesties: Hartstikke bedankt….

• Unk

Hey misty,

Even puur uit nieuwsgierigheid….. wat zijn wappers ?

Gr

• Misty30

Wij zijn dus een stel van 33 en 35 jaar.. En op zich het publiek in de Fata trok ons wel, alleen muziek werden we een beetje gek van (alleen Trance en House). Dus 2x in die tent en we hebben het wel gezien.. Ook was de laatste keer zo'n tegenvaller door alle mensen die daar wappie rondliepen…. We werden zelfs door een stel van de matras af geduwd omdat hij niet lekker was geworden!!!

Dus we hebben het daar echt wel gezien en zoeken nu een andere club… Heb over Fun veel gehoord dat er alleen mensen komen die mooi zitten te wezen, en als je niet naar boven gaat de eigenaar kwaad zou worden??

Ben heel benieuwd naar andere reakties….

• a en a

In plaats van zaterdag zou je ook een keer op zondag naar Fata kunnen gaan. Dan heb je geen last van de te harde muziek en de wappers…

• EHV24

Ik ben er persoonlijk niet geweest maar ik ken het stel dat de parenclub runt/bezit.

2 hele lieve mensen die er alles aan doen om een verblijf in hun club zo aangenaam mogelijk te maken.

Prijs/kwaliteit is erg goed, alle reacties die ze krijgen zijn erg positief.

Publiek is erg verschillend, zowel jong en oud. Muziek verschilt van top 40 tot de jaren 70/80 muziek en ook wat trance e.d.

website:

http://www.swingersclub-temptation.nl

• misty30

Heb dus wel gehoord dat het vrijdag en zondag rustiger is… Maar dat er zondag in de fata wat ouder publiek komt… Daar hebben we ook niet echt zin in… Wij vinden het toch wel leuker een beetje in dezelfde leeftijd… We hebben echt wel een afknapper de laatste keer gehad.. Fata gaan we dus niet meer heen!!! Of we gaan naar fun4two, maar daar hoor je dus ook weer veel verhalen over.. Pfff, best wel moeilijk: We moeten overal een pokke-eind voor rijden, moeite doen om de kinderen onder dak te krijgen, dan betaal je nog een behoorlijk entree-bedrag en dan blijkt het allemaal flink tegen te vallen….Nou ja, we gaan gewoon lekker verder op zoek..

• Anton uit Heerenveen

Zoals waarschijnlijk meerdere mensen gedaan hebben, gauw even naar de site van Temptation gesurft, ben heel benieuwd nu hoeveel bezoekers ze hebben gehad sinds deze topic hier is gestart………

Anton uit Heerenveen

Ps, ziet er erg mooi uit, doet mij een beetje denken aan de lokale “shoarma tent” maar dat komt natuurlijk door het gekozen thema.

• blondje

Ja. ziet er super uit, daar zou ik zo heen gaan

• Anton uit Heerenveen

Nou dan gaan wij toch met zijn tweeen……………. hahaha prik maar een datum.

Anton uit heerenveen

• L en D

Hoi allemaal.. wij zijn een stel van 22 jaar en we willen dolgraag het eens met een andere vrouw proberen.. Wie helpt ons ??

x L en D