Jong stel zoekt ander stel voor spannende date!

• R & M

Hoi,

Zij, 18 jaar, blond, blauwe ogen, sportief en hij, 23 jaar, blond, blauwe ogen, atletisch zijn op zoek naar een leuk stel tot ongeveer 30 jaar voor een spannende date!

wij zijn gewoon erg benieuwd geworden naar hoe het zou zijn met een stel.

Dus heb je interesse in een spannende date (kunnen helaas niet ontvangen, maar wel verplaatsen, ook evt in hotel) dan kan je ons mailen: latinspirit21@hotmail.com wel met foto's alsjeblieft en je zal direct van ons reactie en foto terug krijgen.

Dit is een serieuze advertentie dus hopelijk krijgen we ook een serieze reactie terug.

veel liefs

R & M

• l&a

hoi,

wij zijn ook een jong stel…23&23 jaar.

Ook wij zijn op zoek naar een jong stel om te “daten”, ook wij zijn serieus.

Wij zijn al vaker in een parenclub geweest, jullie ook?

We zijn vooral opzoek naar een stel om parenclubs te bezoeken…door het hele land.

Maar we zijn er ook voor in om gezellig thuis wat te doen…

Jullie hebben gevraagd voor een foto, maar ik weet niet hoe ik die mee moet sturen, als jullie interesse hebben kunnen jullie ons een mailtje sturen, ook met foto en dan sturen wij een mailtje met foto terug.

hopelijk tot snel,

groetjes Lars & Audry

• R & M

bedankt voor jullie leuke reactie!

het lijkt ons erg leuk om met jullie in contact te komen, wat is het emailadres? dan sturen we jullie direct een mailtje.

liefs

R&M

• l&a

hoi hoi….

ons mail adres is: audry-lars@home.nl

=xxx=jes Lars&Audry

• B&K

Hey,

wij zijn een stel van 20 jaar en willen ook wel eens iets met iemand anders uit proberen!

weet nie zo goed hoe je foto's mee stuurt als jullie nou een mail sturen sturen we er zeker 1 terug!

X ons

• janus

Nog steeds niets gevonden??

• janus

stel me mischien wel beschikbaar……

• Michel

Hoi,

hebben jullie eventueel nog interesse?

• R & M

Hoi,

Er is inmiddels veel gebeurt. mijn vriendin en ik zijn uit elkaar, helemaal niet erg hoor want we hadden eigenlijk een sexrelatie en niet meer.

ik heb nu echter weer een nieuwe vriendin… laat die nou ook in zijn voor dit soort dingen :)

dus als je geintereseerd bent, dan hoor ik het wel!

kus

M