hoi allemaal,

ik ben een leuke aardige vlotte charmante singel man van 36 jaar,(mag eigenlijk niet over je zelf zeggen maar ja een beetje reclame is nooit weg hahah)

maar sins kort heb ik de prikbord ondekt en een klein oproep geplaatst.

maar helaas nog geen leuke reacties mogen ontvangen. vandaar dat ik me afvraag of er echt leuke aardige stellen zijn die als aanvullig op hun sexleven een extra man erbij zoeken.die van humor houd en niet gelijk met zijn broek bij de deur opening staat. maar prijs stelt op vriendschap en discretie en hgyiene.ik snap de stellen ook wel gezien er zo veel fakers op de chats en sites en genoeg animo in clubs dat ze het zat zijn.maar nooit geschoten is nooit raak .

ik ben meer de type van thuisdate en niet gelijk elke week op de stoep maar zoals het woord zegt al aanvullig en niet als opvulling. en ik schrik ook niet van een mannen hand trouwens.

ja wat valt er nog meer te zeggen , nou stellen ik kijk wel hoeveel leuke aardige stellen er op reageren en dan kunnen we mischien eerst op msn elkaar beter leren kennen ook via de cam .en als de bekende klik er is sky is the lim… nog wa hahahaha

groetjes

xxxCem ( mijn echte naam trouwens)