100% Bi-man

• Bi-man

Spontane slank 100% bi-man, 42 jaar, 182 en 71 kilo zoekt een spannende date met een lekker en leuk Bi-stel (m/v)

Ben netjes geschoren en goed gebouwd en altijd tevens lekker gebruind.

Hou van lekker pijpen, uitgebreid beffen, gepijpt worden, en jou of jullie lekker in verschillende standjes @!#$. Dit in alle rust, geen haast werk, zodat iedereen aan zijn trekken komen.

Herken jezelf of jullie hierin en willen je/jullie een spannende en @!#$ date. Laat even wat horen. Dan stuur ik jullie wat foto's toe, zodat jullie een beeld hebben.

Mocht het wederzijds bevallen, dan sluit ik regelmatig contact zeker niet uit.

Reeds ervaring, dus zeker geen faker, maar gewoon een doener.

Wellicht tot gauw

• Doede en Bianca

Hoi Bi-man,

klinkt goed allemaal. Welke deel van het land woon je? Misschien kunnen we een keer ergens in een club afspreken. We zijn benieuwd naar je foto's.

• N&M

Klinkt erg lekker, wij zoeken een spannende en @!#$ bi-man.

Zeker dat je ervaring hebt, blijkt dat je wel een doener bent. De meeste haken af, en de meeste zijn fake. Geilen meer op de mailtjes, dan een daadwerkelijke date.

Ik hoop dat jij anders bent, en zie graag wat foto's van je. Graag naakt, dan weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.

Hopelijk tot gauw

• Pjotr63

hoi N&M,

is wel een tijd terug door jullie gepost, maar ik zoek een stel waar een (bi-)man welkom is…

xxx laat even wat van je horen, Peter

• jeff

Ik ben al een poosje opzoek naar een lekker stel en dan het liefst een bi-stel. Ervaring of beginnend maakt voor mij geen verschil zo lang er maar ruimte is voor wederzijdse groei en ruimte om te experimenteren. Vanzelfsprekend is wederzijds vertrouwen en begrip een absolute noodzaak. Net als persoonlijke hygiene. Laat ik dan ook iets over mij zelf vertellen. Ik ben een man van 50 jaar. Sportief, ben een vervent sportman(fitness) en ben slank Daarnaast een sociale persoonlijkheid en gezellig in de omgang. Heb zwart haar, groene ogen, 183 lang en 78 kilo. Qua sex ben ik een gever. Ik vind het heerlijk om mensen te laten genieten. trefwoorden: massage,lingerie,foto film,naaktstrand.,sauna, Willen jullie meer weten laat dan wat van jullie horen, Groetjes, ik houd niet van extremiteiten zoals seks met kinderen,seks met dieren, p&p, elkaar pijnigen enz Groetjes en @!#$ xxxxxx ps mail mij maar voor msn toevoeging (heb ook een webcam)