Bi avonden in Fun4two

• Doede en Bianca

Fun4two organiseerd al langere tijd een biavond. Het lijkt ons wel eens leuk om zo'n avond te bezoeken omdat wij beiden actief bi zijn.Nu heb ik op enkele sites gelezen dat het hier hoofzakelijk gericht is op bi-activiteiten voor de vrouw en zeker niet op de bimannen. Wij zoeken juist iets waar ook bimannen actief zijn en waar dit vrij en ongestoord kan plaats vinden.

Zijn er bimannen die ervaringen hebben op de biavonden van Fun4two? Komen bimannen op die avonden aan hun trekken? Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen want wij willen het beleven.

• badpritt

hoi Doede en Bianca,

om heel eerlijk te zijn ik ben nog nooit naar een club geweest,dus ook niet naar fun4two, maar ik ben wel licht bi-schierig singel man.

wie weet mischien contact

groetjes Bap Pritt Doede en Bianca schreef:

>

> Fun4two organiseerd al langere tijd een biavond. Het lijkt

> ons wel eens leuk om zo'n avond te bezoeken omdat wij beiden

> actief bi zijn.Nu heb ik op enkele sites gelezen dat het hier

> hoofzakelijk gericht is op bi-activiteiten voor de vrouw en

> zeker niet op de bimannen. Wij zoeken juist iets waar ook

> bimannen actief zijn en waar dit vrij en ongestoord kan

> plaats vinden.

> Zijn er bimannen die ervaringen hebben op de biavonden van

> Fun4two? Komen bimannen op die avonden aan hun trekken? Wij

> zijn benieuwd naar jullie ervaringen want wij willen het

> beleven.

• bubblegum

Hoi Doede en Bianca,

Helaas heb ik nog nooit een stel gevonden die mee wilden naar de bi avond in de fun. Misschien jullie ?

Rob

• André

Wij hebben de komende biavond, 14 april, al in onze agenda staan. Als jullie een stel zijn lijkt het leuk om iets af te spreken.

• bubblegum

Helaas, ben al weer een poosje alleen.

groetjes

Rob

• BeBiJo

Hoi,

wij zijn beiden echt Bi, en dat is nogals een eens probleem in een club.

Hoewel men het soms wenst een mm of vv kontakt, wie zet de eerste schrede !?

Interesse, kijk eens op onse site:

www.bebijo.mailz.nl

Kusje, Jose.

-

• mark en cintia

he hallo we hebben inmiddels ook via jullie website gereageerd maar dachten laten we hier ook maar een bericht achter laten. we hebben zelf ook een topic geplaatst zal hem hieronder plakken groetjes mark en cintia ps de datum is inmiddels veranderd en zal as zaterdag zijn groet mark en cintia

hallo allemaal

nadat we twee maanden geleden voor de eerste keer na de sauna zijn geweest in putten moesten we na ons bezoek toch wel toegeven dat we het beiden zeer spannend vinden het kijken en bekeken worden nu na drie keer sauna bezoek zijn we beiden erover eens dat we verder willen dan alleen kijken…..het lijkt ons heerlijk om te genieten met een ander stel gewoon heerlijk van en met elkaar genieten van al het lekkers dat het leven bied we zijn van plan om 21 oktober voor het eerst naar fun4two te gaan en zoeken eigenlijk een stel dat zinheeft mee te gaan misschien eerst eens kennis maken in de sauna wij komen uit de buurt van harderwijk zijn beide begin dertig en zien er goed verzorgd geschoren hygienisch uit… we zijn beiden ook bischierig we zoeken dan ook een stel

groet mark cintia