Het was 1999 mijn toenmalige vriendin en ik zouden voor het eerst ( heel na?ef ) naar een ÒparenclubÓ maar wel een die een beetje in de buurt zat van Heerenveen, het werd een ÒparenclubÓ in Houtigehage boven Drachten in Friesland.
Ten eerste was het allemaal wat duister en donker en konden wij de voordeur niet vinden, maar eindelijk binnen ojee wat een zootje en een vieze rare bende, het was meer een bordeel met foute oude baasjes dan een swingende tent, maar vooruit dachten wij we zijn er nu toch dus maken we er het beste maar van.
Ook heel naief hadden wij helemaal geen Ã’afsprakenÓ gemaakt naar elkaar toe, over wat wel en wat niet! dus toen ondergetekende met een jongedame zat te bubbelen kwam mijn vriendin om de hoek kijken en ja hoor HEIBEL in de tent, ik zeiknat in de kleren achter het vrouwtje aan, die naar de auto rende en daar een paar deuken in stond te trapten…..
Naar enkele dagen werd het ÒstilzwijgenÓ verbroken en konden wij er ook wel weer om lachen.
Enkele weken later toch alles maar weer in de herkansing, en toen de afsluitdijk over naar Wieringerwerf in Noord-Holland, daar kwamen wij van de ÒhelÓ in de ÒhemelÓ een op dat moment een heel mooie club met leuke stellen en een echte rondleiding.
Nu is het 2006 en met mijn huidige vriendin beleef ik nog steeds leuke dingen en ontmoeten wij in de Gogonuts (wat nu een beetje onze “stamkroeg” is als wij tijd vrij kunnen maken ) elke keer weer nieuwe maar ook dezelfde vrienden/mensen.
Onze Tip is dus, maak goede afspraken met elkaar, en laat je niet leiden door de eerste indruk, want elke keer kan weer ÒverassendÓ anders wezen.
Groeten Van Anton & Les uit Heerenveen
Ps. Met de auto was het wel weer goed gekomen, en die jongedame van het bubbelbad zijn wij later ook nog eens tegen het “lijf” gelopen……