zaterdag naar de parenclub???

• mark

Hallo,

Wij (m35/v24) zijn van plan om zaterdag a.s. naar een parenclub te gaan.

Maar…………..we hebben nog niet eerder die stap gezet.

En weten dus ook in het geheel niet waar het wel of niet gezellig is.

Zoeken een club die zeker niet te klein is (schroom), maar ook weer niet te groot dat het onoverzichtelijk wordt.

En dan ook nog het liefst een club waar nieuwkomers een beetje leuk worden ontvangen.

Verder vinden wij hygiëne ook heel belangrijk.

Hopen dat er mensen zijn die ons een beetje wegwijs kunnen maken en ons wat adviezen kunnen geven over waar we heen zouden kunnen gaan.

Groetjes ons.

• dhcpl

toevallig zitten wij in hetzelfde schuitje…..

We willen wel, maar weten niet zo goed waarheen.

We zijn m29 en vr26.

Zijn op zoek naar een club in de buurt die liefst gelijk de eerste keer een superindruk maakt, we zijn bang dat je bij de verkeerde indruk verder niet meer gaat……zou zonde zijn…hihi

• d en k

ook wij zitten met het zelfde……wat kunnen jullie ons adviseren om het de eerste keer geen teleurstelling te laten worden……..

• Anton uit Heerenveen

Het was 1999 mijn toenmalige vriendin en ik zouden voor het eerst ( heel na?ef ) naar een ÒparenclubÓ maar wel een die een beetje in de buurt zat van Heerenveen, het werd een ÒparenclubÓ in Houtigehage boven Drachten in Friesland.

Ten eerste was het allemaal wat duister en donker en konden wij de voordeur niet vinden, maar eindelijk binnen ojee wat een zootje en een vieze rare bende, het was meer een bordeel met foute oude baasjes dan een swingende tent, maar vooruit dachten wij we zijn er nu toch dus maken we er het beste maar van.

Ook heel naief hadden wij helemaal geen Ã’afsprakenÓ gemaakt naar elkaar toe, over wat wel en wat niet! dus toen ondergetekende met een jongedame zat te bubbelen kwam mijn vriendin om de hoek kijken en ja hoor HEIBEL in de tent, ik zeiknat in de kleren achter het vrouwtje aan, die naar de auto rende en daar een paar deuken in stond te trapten…..

Naar enkele dagen werd het ÒstilzwijgenÓ verbroken en konden wij er ook wel weer om lachen.

Enkele weken later toch alles maar weer in de herkansing, en toen de afsluitdijk over naar Wieringerwerf in Noord-Holland, daar kwamen wij van de ÒhelÓ in de ÒhemelÓ een op dat moment een heel mooie club met leuke stellen en een echte rondleiding.

Nu is het 2006 en met mijn huidige vriendin beleef ik nog steeds leuke dingen en ontmoeten wij in de Gogonuts (wat nu een beetje onze “stamkroeg” is als wij tijd vrij kunnen maken ) elke keer weer nieuwe maar ook dezelfde vrienden/mensen.

Onze Tip is dus, maak goede afspraken met elkaar, en laat je niet leiden door de eerste indruk, want elke keer kan weer ÒverassendÓ anders wezen.

Groeten Van Anton & Les uit Heerenveen

Ps. Met de auto was het wel weer goed gekomen, en die jongedame van het bubbelbad zijn wij later ook nog eens tegen het “lijf” gelopen……

• Richard

Als je naar een echte, goede, mooie parenclub wil, moet je naar fun4two gaan in Moordrecht. Dan zullen jullie zeker niet terleurgesteld worden. Het is daar erg gezellig en SCHOON. wel reserveren.stelletje1996 schreef:

>

> Hallo,

>

> Wij (m35/v24) zijn van plan om zaterdag a.s. naar een

> parenclub te gaan.

> Maar…………..we hebben nog niet eerder die stap gezet.

> En weten dus ook in het geheel niet waar het wel of niet

> gezellig is.

> Zoeken een club die zeker niet te klein is (schroom), maar

> ook weer niet te groot dat het onoverzichtelijk wordt.

> En dan ook nog het liefst een club waar nieuwkomers een

> beetje leuk worden ontvangen.

> Verder vinden wij hygiëne ook heel belangrijk.

> Hopen dat er mensen zijn die ons een beetje wegwijs kunnen

> maken en ons wat adviezen kunnen geven over waar we heen

> zouden kunnen gaan.

>

> Groetjes ons.

• d en k

he richard.

dat is dan wel mooi dat fun for 2 maar wat ik gelezen en gehoord heb is dat je daar niet zomaar in komt…

je moet “het” ideale figuurtje hebben…maatje barbie en ken…

is dat een fabeltje of is dat de realiteit?

groetjes d en k

• ties

als je niet aan het schoonheids idiaal van fun voldoet ben je niet welkom

• stel uit brabant

wij willen ook naar paren club gaan ook voor ons de eerste keer .we gaan kijken bij fourfun in ammerzode .er is ook een erotisch cafe bij .vanavond is het voor ons de grote dag we zijn benieuwd. uit stel brabant fourfun.nl

• vriendje & vriendinnetje

En hoe waren jullie ervaringen in fourfun???

• kim en rene

Zaterdag naar Fata Morgana.. ging wel.. we waren niet geheel de doelgroep denken we.. echter wel lol gehad tot 2.00 uur.. Maarrrrr. op zondag weer eens naar de Fun geweest en dat is en blijft toch wel onze plek voor dit soort uitgaan.

kim en rene