Ik zal mij even voorstellen,
Ik ben Anton uit Heerenveen, via dit prikbord reageer IK (39 jaar en BI ) of mijn Vriendin ( 26 jaar) te pas of te onpas op oproepjes en / of reacties.
Eind MEI 2005 had IK contact gezocht met de “beheerder” van swingers.startpagina.nl, of er misschien een “prikbord” voor de swingers zou kunnen komen, omdat hier misschien wel behoefte aan was.
En ja hoor enige tijd later was dit prikbord een feit, niet dat ik mijzelf nu op de borst klop van, ik heb het prikbord mede gelanceerd, daar niet van, alleen WIJ vinden dat na bijna 1 JAAR de boel is aangezien te hebben het niveau (nog) niet echt serieus is te noemen.
Wij hebben het idee dat er veel oproepen en / of reakties hierop door FAKERS word worden geplaatst en beantwoord.
Mooi hoor houden ZE elkaar wat bezig, echter door deze situatie zullen serieuze oproepen ondergesneeuwd worden en naar onze inzien is dit “prikbord” hier te mooi voor.
Dus wij vinden het erg JAMMER dat het zo gaat (uitzonderingen daargelaten) en hopen in de toekomst dat ook dit prikbord wat meer verschoond mag blijven van trieste figuren….
Veel liefs uit Heerenveen van Anton & Les