Swingers gezocht voor medewerking aan nieuwe swingers site

  • Daniël

    Ik ben opzoek naar een aantal swingers welke het leuk vinden om mee te werken aan een nieuwe grote swingers site

    De website is momenteel nog niet online maar nog volop in aanbouw.

    De website zal o.a. de volgende mogelijkheden bieden:

    * Aanmaken van een profiel met gescheiden gegevens voor hem en haar

    * forum

    * dating

    * erotisch nieuws

    * kallenders met party's

    * chat

    * club info

    * en nog veel meer

    Ik ben opzoek naar mensen die het leuk vinden om actief aan de website mee te werken, het gaat hierbij o.a. om:

    * Het modereren van het forum, profielen, chat enz..

    * Het plaatsen van erotische nieuws berichten

    * Het plaatsen van party info en/of club info

    * Het gezellig mee chatten

    * Het meedenken over nieuwe opties (functies) voor de website

    * Het promoten van de website

    * Het leveren van een andere bijdrage?

    Meewerken aan de website zal gaan op een vrijwillige basis en zal in het begin dus geen vergoeding tegenover staan (zullen wel wat voordeeltjes zijn maar geen directe financiele vergoeding).

    Je moet het dus echt doen omdat het je leuk lijkt.

    Voor meer informatie kan je contact met me opnemen via e-mail of msn: daniel@worldnetshops.nl

  • Ingrid

    Hoi,

    Hierbij reageer ik op je vraag om mee te werken aan een nieuwe site voor Swingers.

    Ik ben zelf een single vrouw en momenteel lid van 3 swingersites, dus heb inmiddelsl al behoorlijk wat vergelijkingsmateriaal.

    Lijkt mij heel heel leuk om zo een site mee op te bouwen en er aan mee te werken.

    Dus laat maar horen als je nog mensen zoekt.

    Mvg

    Ingrid

    Daniël schreef:

    >

    > Ik ben opzoek naar een aantal swingers welke het leuk vinden

    > om mee te werken aan een nieuwe grote swingers site

    > De website is momenteel nog niet online maar nog volop in

    > aanbouw.

    > De website zal o.a. de volgende mogelijkheden bieden:

    >

    > * Aanmaken van een profiel met gescheiden gegevens voor hem

    > en haar

    > * forum

    > * dating

    > * erotisch nieuws

    > * kallenders met party's

    > * chat

    > * club info

    > * en nog veel meer

    >

    >

    > Ik ben opzoek naar mensen die het leuk vinden om actief aan

    > de website mee te werken, het gaat hierbij o.a. om:

    >

    > * Het modereren van het forum, profielen, chat enz..

    > * Het plaatsen van erotische nieuws berichten

    > * Het plaatsen van party info en/of club info

    > * Het gezellig mee chatten

    > * Het meedenken over nieuwe opties (functies) voor de website

    > * Het promoten van de website

    > * Het leveren van een andere bijdrage…

    >

    > Meewerken aan de website zal gaan op een vrijwillige basis en

    > zal in het begin dus geen vergoeding tegenover staan (zullen

    > wel wat voordeeltjes zijn maar geen directe financiele

    > vergoeding).

    > Je moet het dus echt doen omdat het je leuk lijkt.

    >

    > Voor meer informatie kan je contact met me opnemen via e-mail

    > of msn: daniel@worldnetshops.nl

  • Daniël

    Ik heb je per e-mail een reactie gestuurd.

    Daniël

  • d en r

    Voeg ons toe en find out !

    fatawappers@hotmail.com

    xxxxxxx

  • Johan en Wilma

    Hoi Daniel.Wij Johan en Wilma organiseren met een groot aantal vrienden spannende avonden in twee kroegen nl. in Arnhem en Bergen op Zoom en het zijn resp.een erotisch cafe en een erotische discotheek het zijn een soort van dans en ontmoetings avonden voor stellen ideaal voor mensen die een parenclub wat te heftig of te onpersoonlijk vinden er is een dresscode op deze avonden en die is alles mag als het maar super sexy is dus lak leer of gewoon super mini meestal zonder slip wat deze avonden extra spannend maakt is het feit dat het normale kroegen zijn waar gisteren jan modaal nog op die zelfde barkruk met zijn vrinden een biertje dronk maar die deze avonden alleen voor ons gereserveerd zijn .Wij doen deze avonden op niet commerciele basis de doelstelling is zo veel mogelijk mensen bij elkaar brengen en de eerlijkhijd gebied ons te zeggen dat we zo zelf ook ons ideale uitgaansavondje creeren en inmiddels voor zeer vele met ons de gem. leeftijd is bij ons vanaf 30 jr tot ? en het is lekker dansen teasen kijken en bekeken worden lekker opwindend doen maar niet all the way geen echte sex dus daarvoor kun je in een parenclub terecht wij zijn de link tussen een kroeg en een parenclub dus als wij iets voor je site kunnen betekenen met uitgaanstips een foto of wat dan ook we horen het wel groetjes en succes met je initiatief Johan en Wilma

  • Daniël

    Hallo Johan en Wilma,

    Jullie zijn uiteraard zo en zo van harte welkom om lid te worden van de site en een profiel aan te maken.

    De website gaat pas begin/half januari echt online, maar je kan je nu alvast aanmelden op http://www.go2swing.com (nodig ook al je vrienden en kennissen uit) bovendien maak je nog kans op een aardigheidje als je je nu al aanmeld;-).

    Wat betreft de avonden welke jullie organiseren, ik ben zeker geintereseerd in party verslagen en foto's voor op de site. In overleg kunnen ook datums van dergelijke avonden opgenomen gaan worden in onze party agenda.

    Neem anders even contact op met me via msn op daniel@worldnetshops.nl dan kunnen we het hier verder over hebben.

    Groetjes Daniël