Sauna Weesp

• Amsterdams stel

Hallo Allemaal,

Wij zijn een net stel van 43 en 44. We bezoeken regelmatig Sauna Weesp en willen onze grenzen wel eens verleggen.

Het lijkt ons leuk om een keer een ander stel te ontmoeten met dezelfde gedacht. Niks moet, maar overal voor openstaan. Wij zijn on ervaren en voorkeur gaat uit naar een (nagenoeg) onervaren stel.

Wat is voor ons belangrijk: Enig niveau, niet roken, weing drinken, geen pillen oid, schoon en fris. Niet te gezet

Wij zijn normale mensen, hbo niveau, redelijk slank, schoon en fris

Nou benieuwd wie gelijkgestemd is met ons en Sauna Weesp eens wil verkennen op een avond

grtjs

Lia en Theo

• Lood

beste Lia en Theo,

Wij zijn ook wel nieuwsgierig en onervaren, maar mijn vrouw is wat bevreesd voor de atmosfeer. Zij ziet het (nog?) niet zitten dat van haar misschien iets met een andere vrouw wordt verwacht. een andere man, dat lijkt wel te kunnen. dat beeld heeft zij een beetje van swingen. Hoe kijken jullie daar tegenaan?

L en S.

• Amsterdams stel

Hallo L en S

Eigenlijk kijken wij er precies hetzelfde tegenaan. Het is allemaal vreselijk nieuw en eng, maar ook super spannend en leuk. Het lijkt ons vooral dat alles ongedwongen moet zijn en maar zien wat er van komt. Maar dat is nu makkelijk gezegd denken we. Hoe kijken de wat ervarener lezer hier tegenaan? Hoe hebben die de eerste ervaring ervaren??

grt

T & L

• jetwilhelm

mmmmmmmmm leuk idee wij houden hier ook van . in de sauna gebeurt niet veel omdat het bij de meeste veboden is . zelfs als je op elkaar ziet . stiekem kan wel . wie weet een keer een datum en plek plannen.

wij gaan in de wintermaanden ook geregeld naar de sauna

• Peter & Sjannie

Wij gaan regelmatig naar fun4two….. is erg gezellig en ongedwongen. Bezoeken ook sauna's….. Proberen altijd weer lekker spannende dingen te doen bij elkaar en soms ook met andere…

mmmmmmm………..leuk om eens af te spreken…… laat maar wat horen…..

• lood

Beste mensen,

Leuke en spannende reacties, allemaal. Maar, wie kan mijn vrouw uitleggen wat er van haar verwacht wordt?

Zij moet erg wennen aan het idee dat er misschien vrouwen zullen zijn die “iets” van haar willen. Hoe went ze daaraan of is dat helemaal niet nodig?

gr.

L en S

• jetwilhelm

hoi lood

het lijkt wel dat jij wil en je vrouw niet . het moet spontaan gaan en niet gedwongen . en er wordt nooit iets verwacht ook niet in een parenclub . wij komen ook wel eens in de fun4two vinden het pot daar.

• Amsterdams stel

Hallo Jet en Wilhem,

Jullie lijken ons een leuk stel. Kunnen jullie wat meer over jezelf vertellen? Hebben jullie al ervaring?

grt

L & T

• lood

Beste Jet en Wilhem,

Ik zal niet ontkennen dat ik er wat meer naar uitzie dan mijn vrouw, maar als wij er over praten, geeft ze zelf aan dat ze het misschien wel wil, wel spannend vindt, maar nog niet goed durft.

Ik hoop op dit forum wat tips te krijgen voor ons samen om een stap verder te komen.

Ervaringen zijn daarbij wel behulpzaam, denk ik.

groet,

Lood

• Amsterdams Stel

Hi allemaal

Wij denken erover op snel weer naar Sauna Weesp te gaan. Is er een leuk stel of een leuke vrouw die het ziet zitten ons daar te ontmoeten? Natuurlijk kunnen we eerst wat mailen of msn-en

groetjes van ons