beste heren en dames
gelukkig bestaat er google en ben ik dank zij google hier terecht gekomen
ik post hier onder de mails die ik ontvangen en verstuurt heb. de eerste staat uiteraard vanonder en de laatste vanboven want ik heb een copy/paste gedaan rechtstreeks uit mijn mailbox
dag sandra en ronnie
eindelijk een echte mail en geen voorgeprogrammeerde tekst die telkens ongewijzigd terugkomst langs 3 verschillende mails. Ik ben er blij om dat er nu een mail is die niet vooraf geprogrammeerd is.(alhoewel ik zeker niet graag verweten wordt als beroepsprofiteur en een klaploper ben ik eveneens niet)
Ik ben enkele jaren geabonneerd geweest op adult friend finder en die site was een correcte site en ik heb er ook heerlijke hete momenten mee door beleefd. Door verhuis en scheiding abonnement beeindigd. ben sindsdien reeds op enkele sites geabbonneerd geweest maar uiteindelijk leken het nepsites te zijn waardoor je je geld kwijt bent (alhoewel dat niet het probleem is), maar het principe dat je bij de ballen genomen bent (en niet zachtjes door eeen vrouw) ligt me dan zwaar op de maag. Ik heb me reeds een tijdje geabonneerd gehad op erotendo maar ondervond dat er veel fake dingen op staan, waardoor ik dat beeindigd heb.
Ik zet even de feiten op een rijtje.
Ik ontvang een mail uit het onbekende die mij uitnodigd op een sex party alhoewel die mij niet kent.
Na reactie moet ik mij inloggen op erotendo.
na een nieuwe reactie krijg ik dzan een mail van een ander koppel met dezelfde tekst erin.
Na het opperen van vermoeden een fake site te moeten benaderen krijg ik een heftige reactie terug waarin ik wordt verweten.
Je mag je eerst verontschuldigen of ik ga naar de politie (een vriend van mij is bij de BOB) of dus eens uit te klaren.
mvg
andré
ps: ik ben nog steeds geintresseerd hoor, maar een echte swinger heeft geen site nodig om te swingen (enkel de juiste “muziek”)
——————————————————————————–
Van: eerlijkkoppel
Verzonden: ma 8/11/2010 19:38
Aan: Jacobs Andre
Onderwerp: Re: antwoordje
En de volgende vraag… betalen jullie ook nog de benzine voor mijn wagen om naar ons feetsje te komen….
Net zoals de andere paren hebben wij immers gewoon ons lidgeld betaald, als je daar een probleem mee heb…
dan houdt het hier op…wij zoeken geen beroepsprofiteurs of klaplopers zoals jij.
Sandra en Ronnie
—– Original Message —–
From: Jacobs Andre
To: eerlijkkoppel
Sent: Monday, November 08, 2010 3:49 PM
Subject: RE: antwoordje
beste
na reeds zeven mailtjes met telkens dezelfde tekst ben ik er van overtuigd dat dit zeker niet echt is en enkel een middel is om mij te abonneren op erotendo, iets wat ik zeker niet zal doen; ik ben zeker geen grapjas en heb geen kat om te sturen .
mvg
andré
Van: eerlijkkoppel
Verzonden: ma 8/11/2010 14:47
Hallo,
Wij doen dit enkel voor de fun en vragen geen financiele tegemoetkoming, dit in tegenstelling tot de vele andere prive partys, waarbij steeds
geld wordt gevraagd, voor ons geen platte comnmerciel.
Wij vragen wel niveau en een verzorgd voorkomen, kwaliteit primeert bij ons op kwantiteit.
Er is, naast ons, en 7 bevriende koppels nog plaats voor 2 mannen en een koppel.
Wij hebben in ons foto album op Erotendo een aantal foto's staan van onze bevriende paren
die aanwezig zijn. Ok staan er meerdere foto's van ons op.
Dus als je zin hebt in deze kleinschalige party schrijf je dan zeker TIJDIG in en contacteer ons via ons profiel: Sandra Ronni op www.erotendo.com
Wij sturen je dan ook het adres en telefoonnummer
waar de partty plaats heeft Zo vermijden we grapjassen, die hun kat sturen.
Nog vragen ???, Drop een mailtje
Denise, Gino, Sandra en Ronnie
—– Original Message —–
From: Jacobs Andre
To: denisegino@gmail.com
Sent: Monday, November 08, 2010 11:56 AM
Subject: RE: antwoordje
beste
ik ben zeer discreet en hygenisch en had graag deelgenomen aan de party op 10 november eerstkomend. Zie er nog goed uit voor mijn 50 lentes en heb een zeer groot libido.
Doe me een mailtje van de place to be en ik zal er zijn.
Je mag me eveneens mijn gsm nr vragen als je graag een gesproken bevestiging wil.
Ik ben evenwel niet bereid om mij te abonneren op een site die meestal bedrog is en mensen probeert te ronselen via zulke mails.
Ik zal wel merken aan de reactie of dit “geen fake ” is.
Maar eerlijk gezegd vrees ik er voor.
mvg
andré
Van: denisegino
Verzonden: za 6/11/2010 16:50
Naar aanleiding van je emailtje sturen wij U meer gegevens i v m onze suana-pool party. .
Op woensdag 10 november organiseren wij, opnieuw in onze villa, een private sauna - pool party.
en dit van 21u tot 2u.
Naast de gebruikelijke sauna-attributen hebben we tevens een verwarmd binnenzwembad een buitenjacuzzi, en een mooie grote zolder..
Er is, naast ons, en 8 bevriende paren nog plaats voor 2 singel mannen en een koppel .. Dus als je zin hebt in deze kleinschalige party schrijf je zeker TIJDIG in !
Je kan gebruik maken van alle faciliteiten tevens wordener vingerhapjes, belegde broodjes en drank volop door ons voorzien.
Wij doen dit enkel voor de fun, dus zonder financiele tegeoetkoming.
Nog vragen ???, Drop een mailtje
Hope to C.U. soon
Denise en Gino
Indien je echter woernsdag niet kan, zie hieronder de data van de volgende partys:
woensdag 17 november
vrijdag 26 november
woensdag 1 december