Elysium geweest 13maart overdag

• Mike

Hoi Jackie,

Ik ben zeer geintresseerd geraakt door al het bovenstaande wat is geschreven.

Wij komen geregeld in de suana ( Blieswijk Elysium dus / Zwaluwehoeve / en de Veluwse Bron.

Bij alle sauna's maken we wel wat lekkers mee, dat wil zeggen met elkaar of een stel of man alleen of vrouw alleen.

Zou het wel leuk vinden als jullie / jij gaat ,…..om dat van tevoren te weten.

Wij zijn een stel rond 40 ,… beide slank postuur beide 175 .

Zij slank 62 kg mooi blond lang haar en mooie blauwe ogen

Hij slank 65 kg mooi koppie en idem blauwe ogen.

Let me Know.

Groetjes Mike

• Jackie

Hai Mike,

Wat leuk die reactie's, jullie beschrijving klinkt hartstikke leuk.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen ervaring heb met deze manier van contacten maar ik vind het echt heel leuk. Mijn interesse blijft ook maar groeien!!

Wij gaan binnenkort naar de sauna en we zullen zeker aan jullie denken. En als ik alleen ga zeker!!

Gaan jullie vaak naar de sauna? Mag ik vragen wat jullie zoal mee hebben gemaakt?

Ik lees het graag,

Groetjes,………….Jackie

• Mike

Hoi Jackie,

Leuk dat je terug reageerd,….Probeer me een voorstelling te maken hoe je eruit zou zien ,..:)-D

Wat wij zoal meemaken, het gebeurd veelal in whirepools.

Het moet ook een match zijn met elkaar, het is echt niet zo dat we met iedereen in een whirepool wat beginnen, liever niet.

Maar zit er een leuk stel in, of man alleen , of vrouw alleen.

Dan is de kans toch wel groot dat er iets gebeurd, hier gaat natuurlijk eerst een leuk gesprek vooraf.

Verder in de stoom sauna's hebben we ook vaak sex gehad,…..moet zeggen het is heerlijk al die spanning.

Het maakt het vaak nog geiler dan normaal.

We hebben zelf plannen om in de maand april naar Elysium te gaan.

Mocht ik de defentieve weten ,….ik laat het je weten.

Maar wat zou graag mee willen maken op zo'n dag.

Ik ben er heel erg benieuwd naar.

Groetjes Mike

• Jackie

Hoi Mike,

Ben het zeker met je eens dat er een klik moet zijn. Maar zoiets voel je wel vrij snel aan denk ik.

De spanning die jullie in de sauna beleven spreekt mij aan. Ik vind spanning heel belangrijk bij sex!

Om je een klein beetje een beeld te geven. Ik ben dus 25 jaar, blond haar (schouder lengte), blauwe ogen, 1.70 lang en 55 kilo. Heb een bescheiden maar mooi gevormde B-cup. En ik heb 2 piercings een in mijn navel en een in mijn ……. clit.

Wat ik graag zal willen meemaken. Een leuk gesprek dat overgaat in lekkere sex. Hou zelf erg van dominante mannen. Iemand die de touwtje in handen neemt. In de sauna rondlopen en niet weten, met wie, waar of wanneer er iets gaat gebeuren windt mij op.

Als je nog meer wilt weten dan hoor ik het graag.:)

Het zal leuk zijn als je laten weten wanneer jullie weer naar de sauna gaan.

groetjes Jackie.

• Mike

Hoi Jackie,

Krijg wel steeds meer zin in de sauna en je te ontmoeten.

En geloof me volgens mij krijgen we daar geen spijt van.

Qua lengte komen we zeker overeen,…maar we zijn iets ouder maar we zien er wel sportief gebouwd uit.

Ook qua uiterlijk lijken we geen van beide 40 jaar,…maar dat moet ook zeker geen probleem zijn.

Ik zal niet van je af kunnen blijven in het bubbelbad,…hahahahaha ( Geintje hoor.)

We zullen zeker het laten weten wanneer we gaan.

Leuk weer wat van je te horen Kus Mike XX

• Jackie

Hi Mike,

Ga gerust je gang in het bubbelbad:). Het lijkt me lekker om door ''vreemde" handen betast en/of …………te worden.

Wat denk je, zou je me herkennen? En als je me zou herkennen, zou je jezelf dan voorstellen of zou je gewoon een gelegenheid grijpen? Ben benieuwd!

Ik ben ook benieuwd naar je vrouw. Zal ik haar handen ook voelen in het bubbelbad?

Hoop snel weer wat te horen.:)

Groetjes Jackie x

• Mike

Hoi Jackie,

Ja ik zo me zeker voorstellen als ik je zou herkennen zoals je hebt beschreven.

Het lijkt me heerlijk met mijn handen je heerlijke contouren te voelen van je lichaam.

En langzaam je intieme plekjes te stimuleren(:P) , en je in een extase te brengen van genot.

Voorzichtig op ontdekkings reis.

Met vrouwen zal mijn vrouw wat voorzichtiger zijn.

Maar zeg nooit , nooit,…..als de klik er is zeker

Whoooo,…wat een heerlijk idee weer,…..je lijkt me een leuke spontane vrouw.

En jij wat zou je doen,…als we elkaar zouden herkennen / danwel ontmoeten in het bad of stoomgrot.

Klinkt leuk en gezellig nu al.

Kusje Mike XXX;)

• Jackie

Hai Mike,

Klinkt goed zeg hahah.

Wat ik zou doen als ik jou of jullie zou herkennen…. Nou in ieder geval nat worden (:P) En dan denk ik dat ik een stil plekje zoek en hoop dat ik het goed heb gezien. Zoals gezegd hou ik van dominante mannen. Ik vind het lekker om met stevige handen betast te worden en het liefst zo dat ik weinig meer kan doen dan genieten.

Ik heb zelf één keer eerder sex gehad met een vrouw. Het is niet zo dat ik Bi-gevoelig ben maar het was wel lekker. Het was wel onder leiding van een man.

Wat zou je willen dat ik bij jou of jullie zou doen??

Groetjes Jackie xxx

• Mike

Lekker Jackie,

Wat me heerlijk lijkt,…..in de stoomgrot je zachte handen te voelen over mijn paal.

En dat jij hem heerlijk hard maakt knedend met je vingers / handen.

En evt je hem met je warme lippen van je mond omsluit whoo.

En dat ik je tegelijkertijd vinger en je clit heerlijk masser.

Daarna een lekker plekje op zoeken in de Russische banja hmmmm.

En je daar heerlijk vastpakkend met jou goedkeuring natuurlijk enje heerlijk hard verwennen.

Dat lijkt me supergeil .

Kus Mike XXXX

• Jackie

Hai Mike,

Ik zou het heerlijk vinden als je me hard zou verwennen, nadat ik langzaam via je ballen je harde lul in mijn mond genomen heb. En zal je zuigen tot dat je niets anders meer wilt dan………

Je mag me dan meenemen naar het meest lekkere plekje dat je kent en met me doen wat je wilt. Word al nat bij de gedachte.

Ik weet alvast wel waar ik over droom vanacht:)

x Jackie