Elysium geweest 13maart overdag

• JongStel

hallo allemaal wij zijn zaterdag 13 maart naar elysium in bleiswijk geweest. Er liepen daar mensen van alle leeftijden gelukkig ook meiden van onze leeftijd dus +-25. Komen er meer mensen van dit forum daar? Ik heb me vriendje heerlijk gepijpt in stoomgrot en ben daarin heerlijk door hem genomen en heb hem later in kruidenbad klaar getrokken. Jammer genoeg waren er geen andere stellen of meiden alleen die ook zin hadden.

X ons

• jackie

Hai jong stel,

Klinkt lekker. Wij komen ook wel eens in een suana maar hebben nooit het lef om het te doen.

Waren jullie alleen of gewoon heel stiekem. Is Elysium een beetje geschikt voor een wat spannendere sauna dag.

Groetjes Jackie.

• Henk

Hoi Jackie,

Als je daar mee zit, laat het me gerust weten. Ik ga ook graag naar de sauna, maar ga daar ook meestal alleen heen. Misschien kunnen we dan samen weleens iets spannends beleven. Ik heb pas ook een ervaring gehad in een sauna van een ander stel, waarbij ik uiteindelijk ook betrokken raakte.

Was wel spannend, maar ook heerlijk.

Gr.

• jackie

Hai Henk,

Leuk dat je reageert. Ik ga meestal met mijn vriend naar de sauna en soms alleen!! Wij dachten dat er in alle sauna's hele strenge controle was maar dat valt dus wel mee??

Naar welke sauna ga jij normaal gesproken en ga je altijd alleen of heb je een vriendin??

Groetjes Jackie.

• Henk

Hoi Jackie,

Ik ga meestal alleen, heb geen vriendin, en sommige vrienden hebben een partner die het eng vinden om naar de sauna te gaan.

De sauna's waar ik weleens kom, zijn Heuvelrug in Veenendaal, sauna in Soesterberg, Oss, Den Bosch.

Welke sauna's bezoeken jullie meestal?

Gr. Henk

• jackie

Hi Henk,

Hoe meer mannen, hoe meer plezier zeg ik altijd:-) Maar wij gaan wel eens naar Bleiswijk, Barendrecht. En wij gaan ook graag naar de Zwaluwhoeve. De sauna's die jij noemt zijn waarschijnlijk ook erg lekker.

Ben trouwens 25 jaar, blond en slank.

groetjes Jackie

• Henk

Hoi Jackie,

Bleiswijk en Barendrecht stonden ook nog op mijn lijstje om eens te bezoeken.

Als je weer ga, dan laat het maar weten. Ik wil graag eens met zo'n blonde dame van 25 in de sauna zitten……

Gr. Henk

• Jackie

Hi Henk,

Alleen zitten…..? Als ik weer naar de sauna ga hoor je het.

Ga je me trouwens ook vertellen naast wie ik in de sauna kom te zitten?

groetjes Jackie

• JongStel

Hoi Jackie,

Naar welke sauna ga jij (jullie) wel is dan? Ja je kan in Elysium spannende dingen doen zonder dat mensen er last van hebben er hangen wel veel camera's maar in bubbelbad kan je leuke dingen doen en in stoomgrot. Lijkt ons leuk om je een keer te zien in de sauna. Heb je toevallig ergens een foto staan?

X ons

• Jackie

Hi JongStel,

Leuk dat jullie reageren. Ben wel benieuwd naar die spannende dingen in Elysium!!

Wij komen graag in Bleiswijk, Barendrecht en de Zwaluwhoeve. Als we (ik) weer naar de sauna gaan horen jullie het zeker. Stuur liever nog geen foto,maar als je wilt kan ik wel een beschrijving geven.

Groetjes Jackie