ero sauna"s

• Bief

Je kunt de directie van sauna's en zwembaden mailen en hen daarin vragen of ze een apart dagdeel organiseren voor erotische ontmoetingen, kamasutra-feesten, erotische massagefeeesten, enz….

Daarbij kunnen ze de kunst afkijken van parenclubs en daarmee kunnen ze veel geld verdienen en positieve publiciteit genereren, zonder dat hun bestaande klanten wegblijven op de andere dagdelen. Datzelfde pincipe geldt ook voor verschillende vormen van horeca.

• sandrina

Bief

Probeem is dat ze een vergunning moeten hebben. Voor homo's geld het niet,maar voor hetro's wel.

Ik zal me straks even aanmelden dan kan ik jullie een sauna doorgeven bij Alkmaar in de buurt voor de liefhebbers.

• erosaunadate

http://erosaunadate.come2me.nl/

is de nieuwe site met gastenboek .forum

• Bief

oh, maar die kunnen ze proberen aan te vragen toch? eventueel alleen voor erotisch feesten waar niet geneukt mag worden

sandrina Schreef:

——————————————————-

> Bief

>

> Probeem is dat ze een vergunning moeten hebben.

> Voor homo's geld het niet,maar voor hetro's wel.

> Ik zal me straks even aanmelden dan kan ik jullie

> een sauna doorgeven bij Alkmaar in de buurt voor

> de liefhebbers.

• De Klik

Nee Bief dat kunnen ze niet.

De vergunning is op zich al een enorm probleem, maar er komt nog iets heel anders bij kijken.

De bank.

Zodra die horen van een vergunning voor iets dergelijks, gaat de hypotheek en elke ander financiering op de helling.

Geen enkele bank in Nederland is bereid om een bedrijf met een “seks-vergunning” ( =bordeel vergunning) te financieren.

De bank stuurt je netjes een briefje dat de financiering wordt opgeheven en dat u het volledige hypotheek bedrag en alle andere financieringen binne acht dagen dient te voldoen.

Einde bedrijf dus.

Het idiote is, dat bijvoorbeeld een parenclub, die alleen maar de fasciliteiten biedt met de huisregel dat seksuele handelingen niet verboden zijn, onder de bordeel vergunning vallen.

Volgens de overheid zijn onze vrouwen “hoeren”.

Het is te idioot voor woorden, maar het is helaas zo.

• sandrina

De klik Helemaal juist wat je zegt.

Waar ik me boos op maakt is dat homo's wel allerlei gelegenheden krijgen om te rotzooien zonder problemen. Terwijl wij vrouwen gelijk als hoer worden gezien.

Pure discriminatie. Eigenlijk een zaak voor commissie gelijke rechten.

• rob berg

een hele eenvoudige oplossing die wij volgende maand weer gaan boeken is een prive sauna net over de grens in Belgie afhuren voor 4 uurtjes.

er zijn hele mooie sauna,s bij kijk naar Bora Bora in Brecht of die in Essen ( bij roosendaal)

veel succes

• C en J

Jonge Jonge wat een gedoe sauna hier sauna daar pfffffffffffffffff site opzetten en ga zo maar door. waarom niet gewoon naar een parenclub bv mystique heb je alles gratis sauna gratis eten/drinken en met mooi weer naakt bij het zwembad en er mag gesext worden wat wil een mens nog meer , het enigste wat je moet doen is ernaartoe en wat betalen en klaar ben je heerlijk toch , en veel makkelijker dan al dat moeilijke getreuzel.

succes en veel plezier.

• sandrina

C en J.

Lekker dat jullie in de buurt wonen. Niet veel mensen wonen vlakbij mistique. Voor mij is het minstens 1.5 uur reizen. En voor sommige misschien nog meer.

C en J er is gewoon behoeft aan een swingersauna. Jammer dat je niet begrijpt dat iedereen die mogelijkheid heeft. Verder kun je ook naar fun4two maar die is bijvoorbeeld alleen in het weekend open. En voor een hoop mensen is Rucphen niet naast de deur.

• C en J

Hoi nou we begrijpen best dat er vraag naar is om iets meer te doen in een sauna, in limburg (heerkenbosch) is er 1 maar daar is het een vaste kliek en erg klein, wij zijn ook sauna liefhebbers en gaan vaak naar het naaktstrand maar hoe leuk en lekker het ook kan zijn je moet altijd oppassen wat je doet want je wilt toch niet verwijderd worden. daarnaast is het gewoon veel fijner om in een club naar een sauna te gaan want je bent tenslotte niet verplicht en er mag alles en er hoeft niets. en ja de afstand is soms wel een drempel maar ach voor een leuke dag/avond moet je wat over hebben.

veel plezier allemaal.