hoi hoi
we zijn een stel van rond de 35 jaar en zijn op zoek naar een sexsauna in de buurt van ons
wij wonen in limburg in heerlen
weten julie mischien zon saun bij ons in de buurt
stel 36
Vorig jaar was ik met mijn vriendin in Veluwsebron. We zaten samen in de buiten jacuzzi toen er 3 andere meiden bij kwamen. Eén van die meiden keek mij innemend aan. Ik ben getrouwd, maar hou ook van vrouwen en kreeg het er erg warm van. We raakten in gesprek en om elkaar beter te kunnen verstaan kwam ze naast me zitten. Plotseling voelde ik haar hand op mijn dij. Automatisch spreidde ik mijn dijen zodat ze er beter bij kon. Kom met me naar het toilet zei ze. Daar hebben we heerlijk gezoend en elkaar getreeld. Ik heb daarna nog een koude douche genomen omdat ik een erg rood hoofd had. Mijn vriendin heeft er niets van gemerkt denk ik. Ik ben nog nooit zo relaxt uit de sauna gekomen
Ik kijk uit naar een volgende spannende ervaring in de jacuzzi… Gaan er binnenkort nog meiden naar Veluwsebron die in zijn voor een verwendag?
Els (32)
wij zijn bezig met een clubje opterichten voor ero sauna date . wij ook pas bij de veleuwse bron geweest echt veel controle daar .. we hebben al een club pagina bij clubs .nl daar moet je je zelf eerst aanmelden en dan kun je naar volgende club toe
http://ero-saunadate.clubs.nl/
let op je moet wel eert lid worden en mannen alleen worden niet toe gelaten ook niet als we ergens een date zouden hebben
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?