don. 10 dec - Sauna Veluwse bron - Swingen ??

• larry

hoi hoi

we zijn een stel van rond de 35 jaar en zijn op zoek naar een sexsauna in de buurt van ons

wij wonen in limburg in heerlen

weten julie mischien zon saun bij ons in de buurt

stel 36

• Els

Vorig jaar was ik met mijn vriendin in Veluwsebron. We zaten samen in de buiten jacuzzi toen er 3 andere meiden bij kwamen. Eén van die meiden keek mij innemend aan. Ik ben getrouwd, maar hou ook van vrouwen en kreeg het er erg warm van. We raakten in gesprek en om elkaar beter te kunnen verstaan kwam ze naast me zitten. Plotseling voelde ik haar hand op mijn dij. Automatisch spreidde ik mijn dijen zodat ze er beter bij kon. Kom met me naar het toilet zei ze. Daar hebben we heerlijk gezoend en elkaar getreeld. Ik heb daarna nog een koude douche genomen omdat ik een erg rood hoofd had. Mijn vriendin heeft er niets van gemerkt denk ik. Ik ben nog nooit zo relaxt uit de sauna gekomen :)

Ik kijk uit naar een volgende spannende ervaring in de jacuzzi… Gaan er binnenkort nog meiden naar Veluwsebron die in zijn voor een verwendag?

Els (32)

• borren14@zonnet.nl

Hoi Els,

wij gaan woensdagavond naar de sauna en zouden het leuk vinden als jij daar ook ben. lijkt ons zeer spannend om elkaar uit te dagen en te relaxen

mail ons anders even op borren14@zonnet.nl

groeten, stel38

• Els

Woensdag kan ik helaas niet :(

Misschien een andere keer?

Kus,

Els

• borren14@zonnet.nl

Hoi Els,

jammer, maar wanneer kun je wel, misschien kunnen we iets afspreken. Mail maar voor een voorstel naar borren14@zonnet.nl

groetjes stel38

• ero_sauna_date

wij zijn bezig met een clubje opterichten voor ero sauna date . wij ook pas bij de veleuwse bron geweest echt veel controle daar .. we hebben al een club pagina bij clubs .nl daar moet je je zelf eerst aanmelden en dan kun je naar volgende club toe

http://ero-saunadate.clubs.nl/

let op je moet wel eert lid worden en mannen alleen worden niet toe gelaten ook niet als we ergens een date zouden hebben

• StelFrl45

Hallo,

Wij willen wel lid worden van deze club.

We zijn een stel van 45 jaar uit Friesland en geïnteresseerd in erotiek in de sauna..

Krijgen we een uitnodiging op clubs?

StelFrl45

• Stel39

Aan alle l(i)efhebbers ;)

Donderdag 11 maart gaan wij weer naar de Veluwsebron om te genieten.

Misschien tot dan,

Stel39

• henrie6@hotmail.com

wij stel gaan van middag na de sauna de veluwsebron en wie gaat er nog

• Simon

Hi Els, zou je mijn vrouw willen verleiden in de sauna veluwse bron? We gaan in maartbweer

Xxx