saunapark almere

• noname

Hi

Wie kan mij vertellen of het saunapark in almere 's avonds leuk is. Ik ben een getrouwde vrouw die hier eens op een avond zonder man naartoe wil. Ik heb wat wisselende dingen gehoord over deze sauna. De één zegt dat het een sauna is waar niets gebeurt de ander zegt dat het een sauna is waar iets meer mag gebeuren in de avond uren. Iemand ervaring?

• nonameman

ik ben er wel eens geweest. Met een stelletje afgesproken, maar vrouw alleen is geen probleem :)

Wil best eens afspreken, laat je wat van je horen?

• peterwilma

Kun je ook vertellen of hier meer gebeurt? Is er gelegenheid om spannende spelletjes te doen?

Hoor graag even

• nonameman

Er is zeker gelegenheid om spannende dingen te doen, er zijn een paar sauna's waarbij je je een beetje kan verstoppen, en buiten zijn ook wat plekjes waar je je af kan zonderen…

• nonamecouple ;-)

Het is best wel een spannende sauna, alles is natuurlijk heel erg afhankelijk van de mensen die er op dat moment zijn. De buitensauna is redelijk klein maar schattig intiem.

Ook het stoombad heeft wel zijn charme. Onlangs zagen we een stelletje stoute spelletjes spelen en ze dachten dat ze door het glas van de deur niet gezien konden worden.

Probeer het maar eens een keertje. Wij zijn er trouwens zeer regelmatig.

• sparko

Hoi …. nonamecouple ;-)

Julie beschrijving klinkt spannend ;)

Op wat voor dag(en) zijn jullie er meestal ?

xxx,

Hans.

• De Klik

“beschrijving”????????

• sparko

:S …….. waarvan ..?????? :)