Erotisch uitgaan op niveau

• Li en Wi

dank je voor de tip!

Beetje uit de richting helaas . wij wonen in Brabant. Wel gisteravond in Herten, Club Dolce vita geweest….erg moooi!

• ondeugendstel3

Brabant is ook nog een leuke club , “temptation”

misschien ook de moeite waard om eens een avond aan te spanderen ;-)

www.swingersclub-temptation.nl …

en als je gaat doe de groetjes van ons , een superrr club met superrr eigenaren , gewoon TOP

Veel plezier

xxx

• SaeFrova

idd veel platte sex en geen style. Betreft bijeenkomsten van ouder publiek in achterafdorpscafeetjes.

Zijn een aantal keren geweest, op verschillende lokaties, Welberg en Elst.

Dansvloer wordt veel gebruikt voor vinger- en pijpwerk. Niet wat je noemt erotisch dus.

Wij hadden ook iets anders verwacht en zoeken dus ook verder.

• C en J

Nou met alle respect, maar wij hebben avonden meegemaakt met meerdere stellen en die waren hoog opgeleid , dus van heel goed NIVEAU nou nooit meer als je zoiets mee maakt ben je er meteen klaar mee. wij zijn best wel wat gewend maar je vrouw en de andere aanwezige vrouwen gewoon als Hoer aan bieden gaat ons toch te ver, we zijn toen ook meteen opgestapt. Dus ons motto is doe maar gewoon want we gaan toch allemaal voor de sex en het genot

HOE HOGER OPGELEID HOE GEKKER EN EXTREMER.

WIJ PASSEN DAARVOOR BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

• Li en Wi

Niveau heeft niet alleen met opleiding te maken……

• C en J

Nee dat kan wel zo zijn maar toch , wij zitten al een aardige tijd in dit wereldje en ons is bovengenoemde toch vaak opgevallen, maar smaken verschillen natuurlijk .

Maar laten we gewoon genieten van en met elkaar en hoe ver je daarin gaat bepaal jezelf.

groetje,s

• Bart

huh???? Wat een rare prietpraat C en J… Misschien hadden jullie vroeger toch iets meer je best moeten doen op school…

Alhoewel…

Inderdaad, jullie hebben gelijk. Ik ben ook hoog opgeleid en ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn vriendin ook steeds als hoer aanbiedt. Dat gebeurt gewoon…, ineens…, spontaan, iedere keer weer. Kan het ook niet helpen. Ben wel blij dat ik nu eindelijk weet hoe dat komt, ik ben te hoog opgeleid! Dat is het dus.

;-)

• C en J

Hallo Li en Wi mogen we vragen wat jullie verstaan onder uitgaan op Niveau?? want in Exotica zoals wij gehoord hebben komen ook veel single mannen en is een echt doenersclubje waar van alles gebeurt.

groetje,s

• Li en Wi

Hee Bart….

als hoog opgeleide weet je toch dat hour met OU is i.p.v. oe ???

Dank voor je steun, have a nice swingers-life

Li en Wi

• larry

hoi hoi

we zijn een stel van rond de 35 jaar en zijn op zoek naar een sexsauna in de buurt van ons

wij wonen in limburg in heerlen

weten julie mischien zon saun bij ons in de buurt

stel 36