Sauna Rijswijk zh

• ton.74@live.nl

Welk stel of vrouw alleen heeft er zin in een geile ontmoeting in de sauna? ben zelf een verzorde man van 35.

missien tot ziens in de sauna

Ton

• Groetjes

Lieve Ton, Als je net zo neukt als je schrijft, valt er nog een hoop te leren. verzorde !! missien !!

Groetjes

• hans

Hahaha…!!!!!!!!!!!!!!!!

• ton.74@live.nl

He groetjes,

Zitten we hier op een forum voor een geile date of op het forum van de LOI nederlandse taal?

Als je wilt weten of ik net zo neuk als ik schrijf, ontmoet me dat in de sauna en je merkt het vanzelf.

groetjes,

Ton

• C en J

Nou Nou de eerste indruk maak je maar 1 keer, en die heb je aardig verknald, en dan nog eens ff reageren van kom maar naar de sauna dan kom je er wel achter nou op die manier iemand benaderen werkt niet BOER. kijk maar uit dat ze je niet onderhouden in het bubbelbad.

• J en R

Hoi Ton,

Inderdaad niet echt handig om je eerste indruk te verpesten! Maar in je reactie geef ik je wel een beetje gelijk.

we zitten hier inderdaad voor een spannende date en niet om iemand af te zeiken op zijn schrijven. Wij zijn wel benieuwd naar je en wllen misschien wel wat met je afspreken?

Wij zijn een stel van in de 30 en opzoek naar een stel, vrouw of man alleen voor spannend contact en gaan regelmatig naar een sauna toe voor leuke contacten.

vertel eerst wat meer over jezelf en misschien spreken we wel wat af ! Andere mogen natuurlijk ook reageren als ze wat spannends willen afspreken.

P.S

Ton niet ook je tweede kans verpesten he ! Want als je inderdaad net zo neukt als dat je schrijft is het niet best.

• Hans

Hoi J en R,

Ja, lijkt mij (man) ook spannend om eens af te spreken ! :)

Mag ik, om iets meer over mezelf te vertellen, jullie mailen ?

Mail me dan terug op dit adres.

Bedankt !

Groetjes,

xxx,

Hans.

• Hans

…… dat adres moet dan zijn: sparko2008@hotmail.com

('k dacht dat dat onder mijn naam te vinden was als je dat opgaf, …sorry).

• Hans

..zucht…en dat moet dus zijn: sparko2005@hotmail.com

Nogmaals sorry !!

• robberg

Hoi J en R wij zijn een ondeugend stel ( 39 en 25 jaar) beide Bi, slank goed verzorgd en gaan as woensdag naar sauna Bleiswijk ( s, avonds) dus wie weet ontmoeten we elkaar daar eens, want we zijn wel in voor spannende dingen, mits er een klik is natuurlijk, veel plezier

xxx rob en eef