Elysium

• Sandra en Rob

Hi,

Inderdaad een beetje vroeg, maar geen probleem.

Wij kennen de sauna van Schiedam niet, maar dat zal geen probleem zijn.

Zover van te vporen is voor ons wel een beetje probleem.

Meestal een weekje van te voren weten we of we die dag vrij zijn om een sauna te pikken.

Dus nog even afwachten. (helaas)

• Sandra en Rob

Foutje van Schiedam sauna.

Bleiswijk kennen we natuurlijk wel.

Bleiswijk gaat het worden.

• robkberg

hoi sandra en rob Leuk joh inderdaad bleiswijk, we houden julllie een week van te voren op de hoogte hoor

hopelijk gaan we elkaar daar ontmoeten

xxx rob en evelien

• ik en zij

Gaan er morgen nog mensen naar elysium? wij staan wel open voor iets spannends :)

• Wichri

Hoi,

Wij zijn Wichri (zie www.match4sex.nl). Mogen wij 46/48 jaar, slank en vol humor ook de 24ste komen? Lijkt ons onwijs spannend.

• robberg

wij gaan de woensdag 23e naar Elysium

Zijn er stellen of single vrouwen die zin hebben in iets spannends !!!! met ons Bi stel slank verzorgd

en redelijk good looking ..

• C&D

He hallo,

Wij willen ook woensdag naar een sauna gaan en misschien wel naar Elysium?

Gaan julie overdag of in de avond?

wij zijn een jong stel van beide 35 jaar, Hij lang en slank, zij klein en iets gezet en opzoek naar iets spannends.

Wie weet tot Woensdag.

• robberg

Hoi C en D wij zijn een ondeugend stel ( 39 en 25 jaar) beide Bi, slank goed verzorgd en gaan as woensdag naar sauna Bleiswijk ( s, avonds) dus wie weet ontmoeten we elkaar daar eens, want we zijn wel in voor spannende dingen, mits er een klik is natuurlijk, veel plezier

xxx rob en eef

• rene

Hoi Rob en Eef,

Mag een man alleen ook komen genieten? Ik wil namelijk aan wel weer ens naar de sauna en het lijkt me spannend om julie bezig te zien. terwel ik toekijkt.

Groetjes,

Rene

• robberg

sorry wij zijn alleen geinteresseerd in stelletjes , en niet in een alleengaande man.

groetjes