Eerste keer PC, jong?

• Rosalie

Jaren geleden heb ik bij mijn eerste vriendje al gedacht dat het me wel erg leuk lijkt een keer naar een parenclub te gaan. Inmiddels ben ik een aantal serieuze relaties verder en ben ik met iemand samen die dat idee ook ziet zitten. We zijn een aantal keren naar de sauna geweest waar we stiekeme seks gehad hebben, hebben eens een trio gehad en momenteel zijn we een beetje online aan het shoppen om te kijken welke club ons het leukst lijkt. Er is alleen een vraag die telkens maar door mijn hoofd blijft gonzen. Ik ben namelijk “nog maar” 24, toch ietswat jong lijkt me in dergelijke clubs.

Vooralsnog zitten we te denken aan Club Mystique, Monique's of Amourette. Welke van deze clubs zou het meest aansluiten bij mijn leeftijd?

• De Klik

Jong?

Valt mee.

Mijn vrouw was 21 toen ze voor het eerst naar en club ging.

Van de drie genoemde lijkt Mystique me het meest geschikt.

• Iris & Bram

Hey Rosalie,

wij zijn enkele weken geleden voor het allereerst geweest in een parenclub: De fun4two. En was echt alles wat we ervan verwachtte en hoopte, en meer! Het was enorm spannend, opwindend en lekker. De fun is een zeer schone chique en nette club, waar sommige elkaar kennen en sommige niet. Maar altijd is iedereen rustig, relaxt en aardig. Iedereen komt er voor hetzelfde dus waarom zou je elkaar raar aankijken? Je kan er een rondleiding krijgen, ook van ons ;), maar leuker is het om het zelf te ontdekken. Wij zijn 21 en 24, dus net zo ‘jong’ als jullie, maar dat is niet erg daar. Er lopen best wat stellen van onze leeftijd, geen zorgen dus. Maar is het leuk om per mail onze ervaringen uit te wisselen? Niet iedereen op internet hoeft dat te lezen, toch

En aangezien we dezelfde leeftijd en interesses hebben, is kennismaken nooit verkeerd, toch Wie weet klikt het wel en spreken we een keertje af om met zijn vieren naar de fun te gaan. Dan kunnen we jullie een leuke rondleiding geven En dat wil echt niet zeggen dat we gaan spelen met elkaar, wij gaan ook niet zomaar over één nacht ijs hoor. Overigens: tijdens on pc bezoek hebben we het spelen nog bij onszelf gelaten, dus wij hebben samen sex gehad terwijl er mensen keken maar niet meededen. Heerlijk dat je weet dat mensen kijken maar je ze niet (en soms wel) kan zien.

Mail ons anders gewoon eens: irisenbram@live.nl

wie weet spreken/mailen we jullie snel!

groetjes

I&B

• Rosalie

Oh, hi Iris en Bram. Leuk verhaal hebben jullie geschreven! Ik weet wel dat ik niet de enige jongere zal zijn in een club, maar het ging me er meer om dat wij niet net op een dag een club binnenstappen waar dan net weer wat ouder bezoek komt. Dat lijkt me gewoon zonde van zo'n eerste keer, die toch al eng genoeg is voor beiden. De Fun hadden we inderdaad ook even naar gekeken, maar vonden we iets te prijzig. Al willen we daar steeds nog wel een keertje naartoe, mocht het clubben ons bevallen.

Ik zal jullie mailadres even opslaan, wie weet dat ik het dan nog laat weten als we toch naar de Fun gaan.

• iris & bram

We kunnen ook samen gaan de eerste keer? Laten we per mail anders even kennis maken, wel zo leuk. Dat zorgt ook voor een minder grote spanning voor jullie eerste keer ;)

Interesse? of willen jullie liever alleen gaan de eerste keer?