twijfel club bezoek

• D&I

Zij zijn een stel in de 30 en zouden wel eens een parenclub willen bezoeken. Nu twijfelt mijn vrouw na het zien van een of ander TV programma opeens omdat ze daarin zouden beweren dat er een sterke sperma geur in zo'n club zou hangen. Iets waar mijn vrouw zegt, al misselijk van te worden bij de gedachtte alleen al. Is dat zo? Hangt er in een parenclub inderdaad een penetrante sperma geur?

• stel uit de achterhoek

Hahahaha,

Nee joh……ik dacht dat ook, is dus ECHT niet zo!!!! Is echt heel gezellig, ik had enorme drempelvrees, nergens voor nodig. Er zijn allerlei paren, jong/wat ouder, slank/gezet,,,,,, en er hoeft niks, maar alles mag!!

Gewoon doen….je zult zien dat het enorm meevalt. Wij zijn nu 4 x naar een club geweest…..3 x in de Inn 4 love en 1 keer in Lingen (duitsland). En allebei super schone clubs.

Groetjes Anna

• 2liefjes

Hoi D&L

Ik heb

Ik kan enkel mijn bevindingen over Mystique aan je kwijt en ik kan je vertellen dat ik geen spermageuren heb geroken de keren dat we er zijn geweest.

Heb het TV programma waar je het over hebt niet gezien maar ben benieuwd waar ze het vandaan halen haha.

Ik zou zeggen gewoon lekker gaan en zelf je conclusie trekken.

Veel plezier !!

• stel

Wij zijn ook een stel 30-ers en hebben enige tijd geleden de stap gemaakt. Naar de Fun4two. Super schoon. Zeer binnenkort gaan we voor de 2e keer.

• jetwilhelm

hoi hoi wij zijn er al meer geweest maar in de goede parenclubs is dat niet het geval hoor . wij gaan vrijdag naar de fun4two een echte schone club . ze hebben daar een wirlpool sauna tanta ruimte eten drinken en een hele mooie relax ruimte's . verder moet er niks . nee is nee . wij vinden het daar heel mooie en gezellig . wij doen heel veel samen maar een verdwaal hand vinden wij niet erg . dus wie weet zien we jullie wel . groetjes een leuk stel uit brabant

• iris en Bram

Hoi hoi,

wij zijn 21 en 24 en zijn laatst voor het eerst in de fun4two geweest. Wij dacht ook:“als het maar niet vis is, of mensen opdringerig zijn of dat er maar normaal wordt gedaan.” Nou, ik kan je vertellen; onze mond viel open van verbazing.

Warme onthalen, want iedereen kotm daar voor hetzelfde. Niemand kijk je vreemd aan, hoe je er ook uitziet: dik dun, klein groot, groot geschapen of klein, grote borsten of kleine tietjes. Allemaal prima.

Lekker eten, drinken, hele schone nette club, overal doekjes voor ‘vloeistoffen’, overal condooms mocht het nodig zijn. Bij zwembad, sauna, pool, tantra allemaal schone gratis handdoeken, iedereen ruimt alles netjes op. Nergens een spermageur te bekken, alleen maar lekker geuren van geurkaarsen, wierook, olie etc. Dus geen zorgen.

Als er een stel van onze leeftijd mee wil…. Leuk om kennis te maken? We zijn beneiuwd ;)

kus

ons

• D&I

Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik zal ze aan m'n vrouw laten lezen en dan hoop ik dat haar twijvel een beetje wordt weg genomen. Ze was in de eerste instantie namelijk wel positief over het idee om eens een club te bezoeken. Wij wilde overigens misschien de eerste keer naar Parenclub Monique gaan. Iemand daar ervaring mee, positief dan wel negatief?

• iris en bram

Wij kunnen je alleen maar aanraden om zeker de eerste keer naar de fun4two te gaan. Daar is alles echt perfect!