erotich uitgaan / sauna

• Danny&nikki

Hallo,

Wij zijn een jong stel, midden 20, en zoeken via deze weg handige tips over locaties waar we op een erotische manier kunnen uitgaan. Eventueel met een sauna erbij. Het lijkt ons spannend om elkaar eens in de sauna te verwennen. Zijn er plekken waar meer ‘jongeren’ komen? Zij is een beetje bi-schierig. En staat open voor wat nieuwe ervaringen en ontdekkingen

We zijn benieuwd naar jullie reactie.

• Ad

Weekendje weg kan ook.

Met sauna.

Bed & Breakfast.

• cm

hai,

ik heb wel een aanrader voor jullie en dat is de showboat in zaandijk..

heerlijke relaxte parenclub met mooie sauna en turks stoombad.

De sfeer is er echt super, weinig regels, alles kan maar niets hoeft..

er zijn ook genoeg plekken waar je je kan terugtrekken als je gewoon even met zijn tweeen wil zijn..

ik ben zelf een meisje van 28 met relatie, wij gaan er samen vaak heen, en als hij een keer niet meegaat ga ik ook gerust alleen.

je legt er snel contact met leuke mensen, ook voor gewoon babbel en verder niets.

dus ik zou zeggen ga het zelf eens ontdekken..,..!!

have fun en als jullie geweest zijn plaats maar even een reactie op mijn bericht..

xx-

• Stel

En wat dat meisje van 28 vergeet te vertellen, heel veel zeer opdringerige mannen.

• stelarnhem

lol …..

• Danny&nikki

Wat is jullie ervaring dan met die boot?

• Sientje

Heb ook gehoord, dat de alleenstaande mannen die er komen nogal opdringerig zijn op de Showboat.

Wij zijn naar de Fata Morgana geweest. wilden ook alleen erotisch uitgaan en alleen samen heerlijk friemelen in de sauna en zwembad ed….geen alleenstaande mannen daar en ons heerlijk vermaakt. Eten ook super trouwens!

Veel jonge mensen!

• Stel

Dat meisje van 28 is werkzaam/belanghebbende van die ballentent.

Wat anderen hier al aangeven, ga naar een echte club. Fata, Fun, Mystique, dan weet je zeker dat je plezier hebt.

Tenzij je je natuurlijk aangetrokken voelt tot zweterige, kleine harige en opdringerige mannetjes in grote witte Hema onderbroeken.

Zoek maar eens wat in dit forum.

• mr

Hallo

Wij komen zowel in de fata als in de showboat. Zelf hebben wij nog nooit geen problemen ondervonden met opdringerige mannen/ vrouwen. Beiddde clubs zijn leuk maar verschillen gewoon erg van elkaar in het soort publiek wat er komt. Ik ben zelf minder weg van de fata omdat het daar in mijn ogen gaat om gezien worden. Maar het kan ook zijn dat wij er op de verkeerde avond komen. Iedere club heeft zijn eigen charme en het blijft heel persoonlijk wat je wel en niet leuk vind