bestaan er swingers sauna?

• pamela

Javali op maandagavond is erg gezellig. Veel mannen en enkele vrouwen. Zou leuk zijn als er meer vrouwen komen in verband met de verhouding man - vrouw. Er wordt wel gerommeld is mijn ervaring. Dus meiden, op maandag naar Javali, lekker relaxen en het is erg gezellig. Je voelt je er snel thuis.

Iemand anders nog ervaringen op de maandagavond? Dan horen we het graag. Ik ben 2 keer geweest. Ik vroeg me trouwens ook af of de sauna vrijdagsavonds open is voor mannen en vrouwen.

Veel plezier in Javali Heerhugowaard.

• Jolanda

De topic is al wel een aantal jaar oud maar ik reageer er toch op misschien voor de liefhebbers nu.

In herkenbosch zit een sauna voor ruimdenkende mensen.

We komen hier al z'n 3 jaar en wordt ook wel Swingerssauna genoemd.

Sauna heet Sauna Jesdunjoh de website is www.saunajdj.org.

Hier vind je een sauna, stoomkabine, bubbelbad en een binnen zwembad.

Verder is er een bargedeelte met een kleine dansvloer en gezellige zitjes.

Op de boven verdieping hebben ze een aantal relax ruimtes.

Groetjes Jolanda

• leukstel

De topic is idd een beetje oud. Dat geldt ook voor bovengenoemde sauna. Wel recent nog verbouwd zoals wordt gezegd, maar nog steeds erg gedateerd. Bovendien niet schoon.

Helaas, het kon zoveel beter zijn…..maar wel met een eigenaar die zich om zijn zaak ook echt bekommert en luistert naar zijn klanten. Omdat er vaak (lastige) mannen alleen zijn, wordt er al jaren gevraagd voor een avond alleen voor stellen. Nada niente niks….

Het zou een goudmijn kunnen zijn…..

• strandstel

ja in beuningen is er een is op woendsdag en de laaste zaterdag van de maand open voor vrouwen/stellen andere dagen is het een gay sauna

• eric

voorbinddildoslet Schreef:

——————————————————-

> Je bedoelt de Witte brug? Dat is toch en zwembad.

> En vroeger hadden ze de smoothie club en de

> ijzeren mannen club (piercing)

De smoothieclub, ja dat klopt……

De ijzeren mannen club ????????????

Geen idee waar je het over hebt……

Bij de smoothieclub waren er diverse gepierced, maar dat was zeker geen aparte club!

En ik denk niet dat er iets gebeurt daar, toen niet en nu ook niet….

gr.

• ruud

swingerssauna?,

Paradise in Amsterdam is een Parenclub met een mooie grote sauna, turks stoombad en een groot zwembad.

Het is hier toegestaan om sex met elkaar te hebben in alle ruimten.

Ik heb vaak gezien dat stelletjes sex hebben in de sauna, het turkse bad en het zwembad.

Als een stelletje het bij 2 personen wil houden dan wordt dat gerespecteerd, als men met meerdere mensen sex wil hebben dan kan dat ook.

Het komt voor dat een vrouw/stel het leuk vind als er een extra vrouw mee doet, of een extra man.

Zondagmiddag zijn ze ook open.

Het is allemaal lekker ruim opgezet, en ik vind het altijd wel gezellig, en het is meetal niet zo druk.

Je kan ook gewoon lekker naar de sauna en het zwembad gaan en verder geen sex.

Als iemend een extra lekkere vent zoekt, dan hou ik me aanbevolen.

Ruud