Teasen in de sauna?

• Account verwijderd

cpl
    Geknipt en geschoren
    stel
    [...]

Daar waren wij ook vandaag, overdag. Jammer dat we dit nu pas zien.

Nog wat spannends gezien of gedaan? Het stel gezien waarvan hij voortdurend een semi stijve had (kon je eigenlijk niet ontgaan)?

Hoe zagen die eruit?

Beiden slank en strak. Zij donker haar, hij wat lichter. Zij een intiempiercing en volledig kaal, hij lang en ook flink geschapen en een klein plukje schaamhaar. Hij een paar armbandjes om.

• cpl

Wij hebben geen piercings gezien. Wel een stel, mooie gevormd en geschoren en hij had hem inderdaad niet altijd 100% onder controle.

stel40
  • Account verwijderd

cpl

Wij hebben geen piercings gezien. Wel een stel, mooie gevormd en geschoren en hij had hem inderdaad niet altijd 100% onder controle.

Hebben wij ook gezien denk ik. Heel leuk om te zien, vonden wij. Opwindend ook. Hield mij ook in vorm ;)

• cpl

Hebben we wat gemist?

stel40
  • Fetch

Geknipt en geschoren

Nog wat spannends gezien of gedaan? Het stel gezien waarvan hij voortdurend een semi stijve had (kon je eigenlijk niet ontgaan)?

Leuk om te lezen :) Is er nog wat gebeurd met die stijve of niet? Vertel…

• Account verwijderd

Fetch
    Geknipt en geschoren

Leuk om te lezen :) Is er nog wat gebeurd met die stijve of niet? Vertel…

Geen ‘echte actie’ maar daar gaat het ons ook niet om. We genieten vooral van het teasen zelf. Sowieso loop ik de hele tijd met een semi rond van de opwinding, en niet zelden ook een mooie druppel… Mijn vrouw vind het leuk om in de sauna haar hand op mn boven/binnenbrengen te leggen. Lijkt onschuldig, maar resultaat is wel dat ik hard wordt. Dan doen we net of dat de bedoeling niet is en haalt ze haar hand weer weg zodat mijn erectie afneemt. Ik bedek mn harde overigens niet, tenzij het lang duurt en ik me toch wat ongemakkelijk ga voelen. Ik streel haar graag over haar onderrug waarbij ik dan ook naar haar kontje ga…

Nou ja, zo een beetje. Flauw misschien, maar voor ons heel opwindend. En hopen dat anderen meedoen. Ik vind het altijd erg opwindend om andere mannen te zien die ook duidelijk wat opgewonden zijn. Dat geeft verbinding… Bij vrouwen is het lastiger te zien.

• Fetch

Zo open is mijn vriend zeker niet met zijn erectie en im heb, nu ik er overnadenk, nog nooit een andere man stijf gezien in de sauna… lijkt me wel leuk om dat eens te zien!

Enne, als je dan de hele avond of en aan stijf geweest bent… helpt je vrouw je er dan nog op een rustig plekje er vanaf?

• Account verwijderd

Fetch

Zo open is mijn vriend zeker niet met zijn erectie en im heb, nu ik er overnadenk, nog nooit een andere man stijf gezien in de sauna… lijkt me wel leuk om dat eens te zien! Enne, als je dan de hele avond of en aan stijf geweest bent… helpt je vrouw je er dan nog op een rustig plekje er vanaf?

Nee we houden de spanning er tot het laatst in. In de auto naar huis wil het dan nog wel eens gezellig zijn. Maar meestal spettert het pas thuis.

• josh

Ik kan me we vinden in wat je schrijft wijj hebben dit soort momenten ook alleen dan als we meer prive hebben en niet heel openlijk om iemand uit te dagen 

Altijd lekker om je vrouw even te plagen of beetje opgewonden te raken