FetchGeknipt en geschorenNog wat spannends gezien of gedaan? Het stel gezien waarvan hij voortdurend een semi stijve had (kon je eigenlijk niet ontgaan)?
Leuk om te lezen Is er nog wat gebeurd met die stijve of niet? Vertel…
Geen ‘echte actie’ maar daar gaat het ons ook niet om. We genieten vooral van het teasen zelf. Sowieso loop ik de hele tijd met een semi rond van de opwinding, en niet zelden ook een mooie druppel… Mijn vrouw vind het leuk om in de sauna haar hand op mn boven/binnenbrengen te leggen. Lijkt onschuldig, maar resultaat is wel dat ik hard wordt. Dan doen we net of dat de bedoeling niet is en haalt ze haar hand weer weg zodat mijn erectie afneemt. Ik bedek mn harde overigens niet, tenzij het lang duurt en ik me toch wat ongemakkelijk ga voelen. Ik streel haar graag over haar onderrug waarbij ik dan ook naar haar kontje ga…
Nou ja, zo een beetje. Flauw misschien, maar voor ons heel opwindend. En hopen dat anderen meedoen. Ik vind het altijd erg opwindend om andere mannen te zien die ook duidelijk wat opgewonden zijn. Dat geeft verbinding… Bij vrouwen is het lastiger te zien.