Teasen in de sauna?

• OpenMindedCPL

We zijn een stel van in de 30 en gaan af en toe naar de sauna. Ik vind het spannend om naakt bekeken te worden door mannen en mijn vriend vind het ook spannend om mij zo te zien. Probleem is dat ik een beetje verlegen ben en mijn vriend wilt dat ik mezelf meer laat zien en zelf mannen tease of mee flirt.

Het lijkt me erg spannend om dit te doen maar weet niet hoe ik dit doe. Ik doe weleens iets “per-ongeluk-express” bijvoorbeeld wanneer ik in kleermakerszit op een van de stoelen naast het zwembad met mijn badjas aan, dat ik dondersgoed weet dat iedereen aan het rand van het zwembad mijn kutje kunnen zien maar doe alsof ik niks door heb.

Ik wil eigenlijk gewoon weten wat andere vrouwen doen, wat is jullie tactiek en wat waren de resultaten?

• Bor

Welke sauna s bezoekker jullie?  Wellicht dat we elkaar keer kunnen tegenkomen

• Stel

OpenMindedCPL

We zijn een stel van in de 30 en gaan af en toe naar de sauna. Ik vind het spannend om naakt bekeken te worden door mannen en mijn vriend vind het ook spannend om mij zo te zien. Probleem is dat ik een beetje verlegen ben en mijn vriend wilt dat ik mezelf meer laat zien en zelf mannen tease of mee flirt. Het lijkt me erg spannend om dit te doen maar weet niet hoe ik dit doe. Ik doe weleens iets “per-ongeluk-express” bijvoorbeeld wanneer ik in kleermakerszit op een van de stoelen naast het zwembad met mijn badjas aan, dat ik dondersgoed weet dat iedereen aan het rand van het zwembad mijn kutje kunnen zien maar doe alsof ik niks door heb. Ik wil eigenlijk gewoon weten wat andere vrouwen doen, wat is jullie tactiek en wat waren de resultaten?

Goedemiddag,  klinkt heel spannend,  wij ook niet heel veel ervaring nog maar zijn stoute dingen van plan morgen in soesterberg…

• OpenMindedCPL

Wij zullen dan daar niet zijn maar ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben en wat jullie hebben gedaan/meegemaakt! Laat het overmorgen even weten!

• Stel

OpenMindedCPL

Wij zullen dan daar niet zijn maar ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben en wat jullie hebben gedaan/meegemaakt! Laat het overmorgen even weten!

Ja, gaan we zeker doen. 

Als andere  stellen die dit lezen nog gaan, of tips hebben. Keep us posted 

• Fetch

Voor ons is het teasen ook een stuk van de fun van de sauna :) Op de weg er naar toe raken we al opgewonden, maar eenmaal binnen is het toch lastiger en spannend. We zijn nu zover dat ik in de sauna's m'n benen niet meer over elkaar sla maar juist een beetje uit elkaar hou… voor de mensen die aan mn voetenkant zitten is mn kutje dan al best goed te zien. Mijn vriend vindt het heel opwindend als ik zo zit en andere mannen me zo zien.

• Stel

Fetch

Voor ons is het teasen ook een stuk van de fun van de sauna :) Op de weg er naar toe raken we al opgewonden, maar eenmaal binnen is het toch lastiger en spannend. We zijn nu zover dat ik in de sauna's m'n benen niet meer over elkaar sla maar juist een beetje uit elkaar hou… voor de mensen die aan mn voetenkant zitten is mn kutje dan al best goed te zien. Mijn vriend vindt het heel opwindend als ik zo zit en andere mannen me zo zien.

Mmmm wat een geile manier van teasen.  En doet je vriend ook nog iets om het extra spannend te maken?

• Fetch

Stel

Mmmm wat een geile manier van teasen.  En doet je vriend ook nog iets om het extra spannend te maken?

Haha, die probeert vooral geen stijve te krijgen of zn stijve te verbergen met een handdoekje… :)

• Stel

Fetch
    Stel

Haha, die probeert vooral geen stijve te krijgen of zn stijve te verbergen met een handdoekje… :)

Krijgt hij wel lekker een natte eikel van het voorvocht….

• OpenMindedCPL

Dit is dus ook precies wat wij doen. In de ideale situatie zit er tegenover mij een knappe jonge man die dan naar mij kijkt en opmerkt dat mij kutje goed zichtbaar is. En uiteraard hard wordt van mij. En mijn vriend zal dan zeker ook hard zijn geworden en dan zit ik daar met twee mannen en twee erecties in een sauna.