Binnenkort veluwse bron?

• Stel

Wie heeft er ook zin in een spannend avondje? Kijken en bekeken worden en wie weet meer? 

liefst zaterdagavond .. 

• OpenMindedCPL

Wanneer gaan jullie en hoe oud zijn jullie? Hebben jullie al ervaring hiermee? 

• Stel

Wij denken over een paar weken. Hebben nog niet echt ervaring hiermee, jullie wel?

• OpenMindedCPL

In een sauna niet echt, af en toe denken we dat we een connectie hebben met een ander stel maar dan twijfelen we of het echt zo is of niet. Willen ook geen ongewenste of ongemakkelijke situaties creeeren.

Wel eens op het strand of eigenlijk in de duinen, lag een ander stel op een steenworp afstand. Was leuk maar ook misschien nog wat onschuldig maar haar man en mijn man lagen en wij, de vrouwen, hadden een moment oogcontact en begon de vrouw met de pik van de man te spelen om 'm hard te krijgen en toen deed ik hetzelfde met mijn man. Ik deed wat zij deed en andersom om een beetje te vergelijken wat we hadden. Zoals vaak, eindigd het met andere mensen in de nabije omgeving.

• Account verwijderd

OpenMindedCPL

In een sauna niet echt, af en toe denken we dat we een connectie hebben met een ander stel maar dan twijfelen we of het echt zo is of niet. Willen ook geen ongewenste of ongemakkelijke situaties creeeren. Wel eens op het strand of eigenlijk in de duinen, lag een ander stel op een steenworp afstand. Was leuk maar ook misschien nog wat onschuldig maar haar man en mijn man lagen en wij, de vrouwen, hadden een moment oogcontact en begon de vrouw met de pik van de man te spelen om 'm hard te krijgen en toen deed ik hetzelfde met mijn man. Ik deed wat zij deed en andersom om een beetje te vergelijken wat we hadden. Zoals vaak, eindigd het met andere mensen in de nabije omgeving.

Maar dat is al heel erg opwindend! Doen wij ook vaak. In de sauna doen we t iets ‘netter’, dan streelt mijn vrouw mijn bovenbeen, ook aan de binnenkant… Zie je het voor je? ????