Elysium 4 januari

• Stel

Stel m29 v27 gaan 4 januari in de middag naar het Elysium. Zijn er nog meer stellen die hier dan zijn?

Daarnaast hoe druk zal het zijn ivm de kerstvakantie?

• artua

Mijn vrouw en ik zullen in Elizium zijn, een jong stel van 35 en 38 jaar, vriendelijke groeten

• Patrick

Wat leuk zeg! Wij qillen ook gaan! Stel 37…. kunnen we misschien ergens kletsen met elkaar? 

• Saunalovers

Hmmm interessant, ik denk dat wij dan ook wel kunnen ???? 50/47

• OpenMindedCPL

Wij waren daar vrijdag na Kerst, was erg druk! Misschien iemand die daar ook was die dag?

• Leidse stel

Wij waren er vrijdag ook, we zijn er as vrijdag moddag/avond weer. Vaak in de bubbelbad te vinden?

• OpenMindedCPL

Bubblebad naast het grote zwembad? Was erg druk, geen echte connectie met andere stellen maar wel een paar keer erin en eruit geweest want ik vind het wel spannend om de ogen te voelen als ik de treden op en af moet.

• Account verwijderd

Stel

Stel m29 v27 gaan 4 januari in de middag naar het Elysium. Zijn er nog meer stellen die hier dan zijn? Daarnaast hoe druk zal het zijn ivm de kerstvakantie?

Leuk! Hoe zien jullie er uit? En waar naar op zoek? Stel, of m/v?

• Leidse stel

OpenMindedCPL

Bubblebad naast het grote zwembad? Was erg druk, geen echte connectie met andere stellen maar wel een paar keer erin en eruit geweest want ik vind het wel spannend om de ogen te voelen als ik de treden op en af moet.

bubbelbad naast de sauna, in de buurt van de kleedkamer. Wij gaan morgen zaterdag weer een dagje. 

• Account verwijderd

Leidse stel
    OpenMindedCPL

bubbelbad naast de sauna, in de buurt van de kleedkamer. Wij gaan morgen zaterdag weer een dagje. 

Hoe zien juliie er uit?