Sauna Warmond 29 september

• Amsterstel

Amsterstel
    Robert
    StelWestland

Klinkt wel als in super spannend en leuk Amsterstel! Robert heb jij ook ervaring? Als man alleen?  Stelx gaan jullie altijd samen of ook alleen?

Ja, in de sauna van Hotels van Oranje, en Leeuwenhorst, de eerste aanraking is het meest spannend ook daar in het bubbelbad en als die aanraking wordt beantwoord ga je iets verder.  Gaat er iemand morgenavond naar de Sauna in Warmond?

hotels van oranje? Dat is al meer dan twee jaar dicht! Leeuwenhorst congrescentrum? Gemerkt dat wel eens iets volgens mij erg klein toch?

ik ga trouwens doordeweeks vaak alleen naar sauna Warmond, dinsdag en donderdag zijn vaak gezellige middagen.

• StelWestland

Haha dat zijn de dagen dat wij ook zouden kunnen…in herfstvakantie.

• Amsterstel

StelWestland

Haha dat zijn de dagen dat wij ook zouden kunnen…in herfstvakantie.

avonden zijn ook leuk haha, maar weekenden zijn ook top, alleen druk dus extra voorzichtig zijn met het spelen.

• StelWestland

Beetje lul-lig (letterlijk) als je dan betrapt wordt.

• Amsterstel

Ach, we hebben wel vaker een harde gezien uit de jungle sauna of stoombad ????

• Amsterstel

Amsterstel

sterker nog is toch juist geil en zolang je hem nergens tegen aan duwt is het gewoon iets wat kan gebeuren toch haha

• StelX

Wij zijn er zondag 6 oktober vanaf 17:00 uur.

• Amsterstel

StelX

goedemorgen, hebben jullie ook kik

• Robert

Amsterstel
    StelX

goedemorgen, hebben jullie ook kik

Ik ben er vanavond voor 19.00. Wie gaat ook?

• StelWestland

Amsterstel
    Amsterstel

sterker nog is toch juist geil en zolang je hem nergens tegen aan duwt is het gewoon iets wat kan gebeuren toch haha

Helemaal waar